Преди си взех две нови коли, но последната вече я карам 12 години. Просто минавам по 8000 км годишно, а цената на новите автомобили се покачва по-бързо, отколкото мога да взема за моята на старо. Тоест, дори да взема нова, аз все едно подарявам старата кола и плащам наново. А старата за 12 години е на 90000 км, няма смисъл ни от нова, ни да я заменям с друга стара, но скъпа нов внос.
АМИ ТЕ КОЛКОТО ДА СИ ВЗЕМЕШ НОВА! ПО - ДОБРЕ ДА Е НОВА НА ПОЧТИ СЪЩАТА ЦЕНА , СЪС ГАРАНЦИЯ И ПОДДЪРЖАНЕ НА РЕМОНТ И ПРЕГЛЕДИ ! НЕМОЖЕ КОЛА 2 РЪКА ДА Е 15000 ЗА ДЖИП И КОЙ ЗНАЕ КОЛКО Е УДРЯН И ТН ! КУПУВАЙТЕ НОВИ И НА ЛИЗИНГ 100 ПЪТИ Е ПО - ДОБРЕ И СИГУРНО!
И са Лада може да минем.Само здраве и спокойствие да има.Дали голф,дали жигулка...все тая.По-богати няма да станем,нито по-щастливи.Карал съм много и по много,за мен е все тая.
Щях да махам по-дъртата кола и да я сменям с нещо уж по-ново - ползвам я само да ходя на село и по риболов, ама като им видях цените на другите таралясници, беше много по-рентабилно да я ремонтирам.Майсторът ми каза, ти си немормален да я махаш - частите ти десет пъти по-евтини от на новите, дето една дюза да замине и 1000 лева, диагностиката отделно.
"Електричните са за простолюдието". Така се изказа един от утрeпляците от Световния Икономически Форум на сатанистите, на който между другото всички наши "политици" на власт са привиквани в годините за инструктаж, включително тиkвyна и зеленото чорапче. А пък "съветника" на Възраждане Виктор Папазов е завършил и школата на сатаниста Шваб, с което много се гордее, нищо че подопечния му слуга Коцко уж искал да ни "спасява".
До 74. Не знам защо си мислиш, че джипа с евро 6 харчи повече от твоята кола. Моят малък джип с евро 5 харчи 7 литра на градско, т е. по-малко от твоята кола. Тези с Евро 6 харчат още по-малко.
Наистина трябва да взимаш сериозни пари, за да ползваш автомобил, това са непредвидени разходи, не е - 1-2 лева. Гарирането е проблем - особено в малките улички в София - забрави.
Смешни сте през изминалата година съм внесъл за клиенти в България над 1400 автомобила от САЩ и Канада който предварително са ми платени от тях. Това не ми е основен бизнес и го правя за спорта.
Демек гроздето е кисело. Нямат откъде да вкарат стари коли, никой не продава втора ръка електромобили и затова пишем всякакви глупости по медиите, как хората нямали пари. Ама те нямат пари за таралясниците, които се продават на 3-4 пъти над цената им. Един познат внася коли от Запад - той не се оплаква от липса на клиенти. Ама не се и занимава с 20 годишни гоУфове.
Проблемът на подръжката на старите коли е, че почти не се прави такава. Къде е, да направиш тестовете, да се види на компщтъра,а посел да се разпарчатоса до болтче, и говорим за ВСИЧКО - от двигателя, през седалките, огледалцата, че чка и климатика.Играчка ли е? Да! Играчка. Ама изкача ВСИЧКО. Смениш ли каквото трябва, няма ли ръжда, напръскаш ли против нея - някои коли нямат чупене! И после "той ремонта 4000, колата 5000 ..." - ем да, ама като я ремотнираш, ще е движи, като така за 29000...
"Колата втора ръка колкото и да се ремонтира винаги след месеци изниква нещо което трябва да се прави по нея отново и така докато не те остави един ден на пътя." - Ама моля ти се ...
До Анонимен 66 - PREACH! Хонда Акорд 2009-а е като трактор - ако гокараш на магистралата, нищонему става, а ако у стане нещо,можеш дагоремонтираш на пътя. Самодеето, гори колкто 2 смарта.
До Анонимен 69 - Eмиии ... в безсилието си, да се изкара голяма работа, човекът е готовна какви лине глупави твърдения.
Всички коли замърсяват, ама няма как да ме убедят, че моята Хонда с 90 к.с. , евро 4 и разход от 7,5 л. в града замърсява повече от джип с евро 6, над 200 к.с. разход от 16 -18 л. градско.
В еврогейския ще се карат китайски коли . Особено заради задлъжняването и печатането . Това е неизбежно . Системата на еврогеизма няма нужда от индустрия и частен сектор. Властта се купува с хрантутници по яслите . Само от тях имат нужда политиците. За да се подхранва купуването на властта трябват пари . Те могат да дойдат ако се купуват китайски автомобили и се плащат мита ;) В един момент еврото ще девалвира но на никой не му пука защото трябва да се купува властта . ЕС е корупционна схема.
Въглероден двуокис. Бензиновите коли генерират с близо 50% повече въглероден двуокис от дизеловите коли. Това беше причината да се рекламира чистия дизел. После незнайно защо започнаха да твърдят, че дизеловите замърсявали повече от бензиновите, което като цяло не е вярно, а важи само за азотните оксиди
До 62. Не мисля като теб Кола на 6-7 години от нисък клас е десетки пъти по-лоша и несигурна, от чисто нова кола висок клас. Вие си карайте старите дачии, аз ще карам новия мерцедес. Да видим къде би се качила мацката. :-)
Хората и всички животни издишват въглероден двуокис. Как да подходим към този проблем,прагматично или догматично?
Спад на пазара на коли втора ръка у нас за пръв път от дълги години