77

Бай Дрън

преди 1 година

Преди си взех две нови коли, но последната вече я карам 12 години. Просто минавам по 8000 км годишно, а цената на новите автомобили се покачва по-бързо, отколкото мога да взема за моята на старо. Тоест, дори да взема нова, аз все едно подарявам старата кола и плащам наново. А старата за 12 години е на 90000 км, няма смисъл ни от нова, ни да я заменям с друга стара, но скъпа нов внос.

76

Анонимен

преди 1 година

АМИ ТЕ КОЛКОТО ДА СИ ВЗЕМЕШ НОВА! ПО - ДОБРЕ ДА Е НОВА НА ПОЧТИ СЪЩАТА ЦЕНА , СЪС ГАРАНЦИЯ И ПОДДЪРЖАНЕ НА РЕМОНТ И ПРЕГЛЕДИ ! НЕМОЖЕ КОЛА 2 РЪКА ДА Е 15000 ЗА ДЖИП И КОЙ ЗНАЕ КОЛКО Е УДРЯН И ТН ! КУПУВАЙТЕ НОВИ И НА ЛИЗИНГ 100 ПЪТИ Е ПО - ДОБРЕ И СИГУРНО!

75

Анонимен

преди 1 година

И са Лада може да минем.Само здраве и спокойствие да има.Дали голф,дали жигулка...все тая.По-богати няма да станем,нито по-щастливи.Карал съм много и по много,за мен е все тая.

74

Анонимен

преди 1 година

Щях да махам по-дъртата кола и да я сменям с нещо уж по-ново - ползвам я само да ходя на село и по риболов, ама като им видях цените на другите таралясници, беше много по-рентабилно да я ремонтирам.Майсторът ми каза, ти си немормален да я махаш - частите ти десет пъти по-евтини от на новите, дето една дюза да замине и 1000 лева, диагностиката отделно.

73

Xaxa

преди 1 година

"Електричните са за простолюдието". Така се изказа един от утрeпляците от Световния Икономически Форум на сатанистите, на който между другото всички наши "политици" на власт са привиквани в годините за инструктаж, включително тиkвyна и зеленото чорапче. А пък "съветника" на Възраждане Виктор Папазов е завършил и школата на сатаниста Шваб, с което много се гордее, нищо че подопечния му слуга Коцко уж искал да ни "спасява".

72

Анонимен

преди 1 година

До 74. Не знам защо си мислиш, че джипа с евро 6 харчи повече от твоята кола. Моят малък джип с евро 5 харчи 7 литра на градско, т е. по-малко от твоята кола. Тези с Евро 6 харчат още по-малко.

71

Иван Иванов

преди 1 година

Наистина трябва да взимаш сериозни пари, за да ползваш автомобил, това са непредвидени разходи, не е - 1-2 лева. Гарирането е проблем - особено в малките улички в София - забрави.

70

Анонимен

преди 1 година

Смешни сте през изминалата година съм внесъл за клиенти в България над 1400 автомобила от САЩ и Канада който предварително са ми платени от тях. Това не ми е основен бизнес и го правя за спорта.

69

Анонимен

преди 1 година

Демек гроздето е кисело. Нямат откъде да вкарат стари коли, никой не продава втора ръка електромобили и затова пишем всякакви глупости по медиите, как хората нямали пари. Ама те нямат пари за таралясниците, които се продават на 3-4 пъти над цената им. Един познат внася коли от Запад - той не се оплаква от липса на клиенти. Ама не се и занимава с 20 годишни гоУфове.

68

Ремонторо

преди 1 година

Проблемът на подръжката на старите коли е, че почти не се прави такава. Къде е, да направиш тестовете, да се види на компщтъра,а посел да се разпарчатоса до болтче, и говорим за ВСИЧКО - от двигателя, през седалките, огледалцата, че чка и климатика.Играчка ли е? Да! Играчка. Ама изкача ВСИЧКО. Смениш ли каквото трябва, няма ли ръжда, напръскаш ли против нея - някои коли нямат чупене! И после "той ремонта 4000, колата 5000 ..." - ем да, ама като я ремотнираш, ще е движи, като така за 29000...

67

Ремонторо

преди 1 година

"Колата втора ръка колкото и да се ремонтира винаги след месеци изниква нещо което трябва да се прави по нея отново и така докато не те остави един ден на пътя." - Ама моля ти се ...

66

Анонимен

преди 1 година

До Анонимен 66 - PREACH! Хонда Акорд 2009-а е като трактор - ако гокараш на магистралата, нищонему става, а ако у стане нещо,можеш дагоремонтираш на пътя. Самодеето, гори колкто 2 смарта.

65

Анонимен

преди 1 година

До Анонимен 69 - Eмиии ... в безсилието си, да се изкара голяма работа, човекът е готовна какви лине глупави твърдения.

64

Анонимен

преди 1 година

Всички коли замърсяват, ама няма как да ме убедят, че моята Хонда с 90 к.с. , евро 4 и разход от 7,5 л. в града замърсява повече от джип с евро 6, над 200 к.с. разход от 16 -18 л. градско.

63

Хахахааа...

преди 1 година

ШЕ КАРАТЕ ВЕЧЕ САМО НОВИ КОЛИ,....ТОВА СЕИСКАШЕ ОТДАВНА !

62

Анонимен

преди 1 година

До Анонимен 70 Така беше когато се караха с оловен бензин,ако не греша.

61

Анонимен

преди 1 година

В еврогейския ще се карат китайски коли . Особено заради задлъжняването и печатането . Това е неизбежно . Системата на еврогеизма няма нужда от индустрия и частен сектор. Властта се купува с хрантутници по яслите . Само от тях имат нужда политиците. За да се подхранва купуването на властта трябват пари . Те могат да дойдат ако се купуват китайски автомобили и се плащат мита ;) В един момент еврото ще девалвира но на никой не му пука защото трябва да се купува властта . ЕС е корупционна схема.

60

Анонимен

преди 1 година

Въглероден двуокис. Бензиновите коли генерират с близо 50% повече въглероден двуокис от дизеловите коли. Това беше причината да се рекламира чистия дизел. После незнайно защо започнаха да твърдят, че дизеловите замърсявали повече от бензиновите, което като цяло не е вярно, а важи само за азотните оксиди

59

Анонимен

преди 1 година

До 62. Не мисля като теб Кола на 6-7 години от нисък клас е десетки пъти по-лоша и несигурна, от чисто нова кола висок клас. Вие си карайте старите дачии, аз ще карам новия мерцедес. Да видим къде би се качила мацката. :-)

58

Анонимен

преди 1 година

Хората и всички животни издишват въглероден двуокис. Как да подходим към този проблем,прагматично или догматично?