15

хм

преди 1 година

Сигурно даваш частни уроци по математика,ахаха

14

Анонимен

преди 1 година

Ще вземат далаверката на директорите да цапват за свое разпределение едни местенца в елитните гимназии! Ще се вдигне цената на тази далавера, а много от тия хора ще идат в частни училища вместо да се излагат по кокошкарски в медиите.

13

777

преди 1 година

До Catrock И после всичките тези полуграмотни или неграмотни *** се изсипват по пътищата. Защото нали знаете приоритета на мама и тати е да вземат шофьорска книжка, за да се трепят по пътищата.

12

Анонимен

преди 1 година

И 20 класиране да сложите команчите в гимназия няма да видите. Просто на 13 вече имат други приоритети.

11

ДА

преди 1 година

До Анонимен Така е!Внукът ми две години харчи сума ти пари и се трепа по частни уроци и след като влезе престана да учи!Ужас!Има нещо много сбъркано в това професионално ориентиране , ако въобще има такова!Тия класирания са формална работа и никак не отчитат интересите на децата.Цялата система плаче за реформа,която да отчита и развива техните интереси и способности.Това сегашното нито те знаят какво искат ,нито учителите знаят какво правят!Калпав закон!

10

Catrock

преди 1 година

Преподавам в "елитна" техническа ПГ.Приемаме ги с двойки след седми клас,пишем им тройки по милост,пускаме ги на поправките,защото ни принуждават,пълно е със сопове и въобще лудостта и посредствеността са на всички нива.

9

Българин

преди 1 година

Г-жа Василка БОТЕВА ще им пее на събора на баховчаните. Те са щедри хора. Не си жалят парите, особено когато пеят виртуози като нея. Ще те позлатим. В последната събота на август на настоящата 2023 г. Само две от великолептните нейни песни. А пък те са ВАСИЛКЕ И ОСОБЕНО СТОЙНЕ. Ако тя не може точно тогава да пее, то аз ще ги изпея. При това, не искам пари. Имам си достатъчно. ДАРБАТА, нейната, и е от БОГА ДАДЕНА. А пък, моята прабаба ме е научила, освен да си готвя, и да се прекланям пред др.

8

Анонимен

преди 1 година

Моделът, който ни наложиха от ЕС, за интегрирано образование, т.е. бавноразвиващите се да не се обучават отделно, а да са в общи училища, довежда до демотивация на децата. След като дете, което не усвоява знания, си преминава ей-така, значи на другите също трябва ей-така да им се пишат оценки. А има и друго: в класовете, където има отроче на големец или супербогаташ, правят едно и също "контролно", докато отрочето напише за висока оценка....

7

Анонимен

преди 1 година

Търсете в Столипиново деца Факултето,Красна поляна, бугсарчета нема опса

6

Анонимен

преди 1 година

МОН да си роди и деца.съкращавай кйорави ли сте че деца нямаа тютюю няма

5

Анонимен

преди 1 година

МОН и цялата ОбразУвателна система са тотал щета

4

Според мен

преди 1 година

целта на 4то класиране е се попълни бройката, а не да се намалят незаписаните. Навремето ако на второ класиране не ти стигнат точките, по-добре пробвай в друг университет или стягай вързопа за казармата.

3

Анонимен

преди 1 година

Абе кво ги класират, направо да ги записват кой където иска! И без това като влязат в мечтаното от родителите им елитно училище, всички спират да учат. Без да стъпват в час им пишат оценки, за да не падне имиджът на училището и така си вървят нещата. Такава пародия е всичко, че не знам как МОН не ги е срам изобщо да говорят за образование!

2

Анонимен

преди 1 година

Когато определящите изпити са само по един или два предмета, почти цялата енергия на децата/ на младежите се насочва към изкарване на висока оценка само по тези предмети и всичко друго не се учи нормално/ Не добре, а нормално. Оня ден, на състезаноето "Това го знам" един младеж в десети клас каза, че сумата от ъглите на четириъгълника била 180 градуса. Това момче, значи, е получавало положителни оценки само за присъствие. Такива не бива да имат достъп до висше образование.

1

Анонимен

преди 1 година

МОН трябва да обмисли задължителен изпит по математика за завършване на средно образование.Задъжителен. Не е правилно да има възможност общата оценка да зависи само от хуманитарни специалности.Трябва да има поне 3 задължителни изпита,като третият трябва да е по специалността от гимназията,но не от единия от предметите,а от първия, т.е.ако специалността е френски и английски, да е по френски.Практическите гимназии - по практика (изкуства, занаяти), Плюс поне 1 по избор)За да има смисъл обучението