Тези табла са толкова точни, че не е истина. Когато ги сравнявам със скоростомера на колата разликата е 0! GPS-ът се разминава със скоростомера с около 10 процента. Но таблата ме следят с хирургическа точност.
При спрели автомобили на пешеходен светофар, таблата продължават да отчитат движение а такова няма поне на 300 метра в момента. В час пик си е задръстване и всички карат бавно, когато спрат, тъпите табла продължават 22, 37, 56. Числата от тотото ли показват, страшна шитня са.
Рядко вдигам повече от 100км извънградско. В града си карам нормално 40-50-60 заедно с трафика. Хората карат 5-10 километра над ограничението което е Ок. Около пешеходни пътеки гледам да намаля до 20-30. че много хора пресичат без да се оглеждат. Минават си, гледат си в телефоните все едно се разхождат в парка. Хората които карат с големи скорости не осъзнават колко е опасно. В съвременните автомобили скоростта не се усеща и се създава измамно чувство за безопасност. Челно с 80 си тотал.
Нормално за продуктите на демокрацията - ***, наркомани и социопати, знаят че тази система защитава престъпника, а не жертвата и се чувстват безнаказани, масата такива навремето просто щяха да чукат камъни или да са трактористи/ шивачки някъде ;) !!!
Скоростомерът на колата ми показва с около 5км/ч. над реалната ми скорост, а въпросните табели показват с около 10км/ч. над моя скоростомер. Това означава, че табелите имат отклонение от около 15км/ч. Пуснете GPS, докато карате и засечете скоростта, за да се уверите сами. И тия табели са измишльотина, с която мажат очите на хората, че уж се борят с катастрофите. Вместо милицията да си седят, докато триногите снимат, нека почнат масови проверки за алкохол и наркотици и всичко ще се оправи.
Веднага възниква логичния въпрос: Какъв труд полагат служителите на КАТ,за да получават заплати? Спане в патрулките и пиене на кафе по бензиностанциите.
Вървим в колона с една и съща скорост. На предния му показва 86 км/ч, на мен 69 км/ч. На кое да вярвам? После пътя има три ленти и много коли. Скоростта на коя лента показва таблото и на коя кола?!
Ами да свалят разрешената скорост по трилентовите булеварди на 20-30 км в час и всички ще са нарушители. Защо на Околовръстното на София ограничението на много места е до 80 км/час, а не до 120 км/час? Защо на Цариградско шосе ограничението е до 80 км/ч, а не до 110 км/ч, както беше до 1989 година?
Трябва да се вдигне минималната скорост на околовръсното на 110км/ч тогава нарушителите ще са единици
За тия табла като на Ботевградско ли става въпрос дето светкат над 50 км/ч при разрешени 70 км/ч?
Някой може ли да ми каже къде в софия ще развиеш 240 км. Карам БМВ последен модел От 120 км немога да развия повече в града. Просто улиците и булевардите не отговарят за високи скорости. През ноща когато трафика е слаб съм вдигал до 150 км. Това е максимума който може да се вдигне по уличките на фандупкова.
Карам си с 60 таблото показва 90. Гледам да не превишавам ограниче ията, но те на места са нелепи а там където трябва ги няма. Карането със 140 на нещата наречени магистрали е за пилот изпитатели. Само гледайте да не затриете и някой друг с вас,че и други да жалят. Тия деъо минават с над 200 взима се колата и на търг а парите за болници или инвалиди от катастрофи.
Тези състезатели, които имат коли развиващи такава скорост за кратко време, въобще не ги е еня за мизерните ви глобички.. Бълха ги ухапала...
Тия табла за нищо не стават , само дето пак някой се е облажил от поръчката ! Сложили са ги на булеварди с три ленти , няма как да отчитат вярно скоростта на три коли едновременно ! В Сърбия ги има пред училищата отдавна , отчита ти скоростта , като намалиш под 40 ти показва ,, благодаря " и отминаваш ! Всички се съобразяват и така тези табла имат някакъв ефект !
Защо когато има статия за кауфланд в случая и лидъл не дават да се коментира т.е.коментарите са забранени??????Защото в написаното само ги хвалят как направили това и онова но всъщност нищо не са направили а са най голямите измамници.....
Радарните табла в София са отчели над 100 коли с над 200 км/ч