18

Анонимен

преди 1 година

При хлабави клеясали нагоряли и остаряли кабели какво очаквате бе сеяндури? Знаетели на колко години са тези локомотиви? Над 45 годишни са. Фирмата която ги произвеждаше беше комунистическа. Отдавна не съществува и нея капиталистите я унищожиха.

17

Фен на Вики Джъстис

преди 1 година

До 16 Целта е цялата държава да се опоска от нашите хора. Защо някой обикновен човек не приватизира такива неща? Веднага е в затвора за богатство със съмнителен произход, а парите в нашето чекмежде, където им е мястото според тези управляващи па***овци.

16

Анонимен

преди 1 година

целта от години е БДЖ да е на загуба, за да може някой да вземе вкусняит пай.

15

Анонимен

преди 1 година

Според мен е най добре да се премахне цялата ЖП инфраструктура и на нейно място се посади боб.

14

Христо Христов

преди 1 година

Трябва да ти разрушим, както и комунистическото АЕЦ Козлодуй и другите комунистически централи и язовири. Да остане САМО това, построено от умните и красиви евроатлантици!

13

Фен на Вики Джъстис

преди 1 година

Те влаковете са стари, но ел. инсталацията може да се поддържа технически изправна чрез редовна профилактика и ремонт. Това защо не се прави. Само взимат заплати да дремят по цял ден.

12

Антинатовец

преди 1 година

Еми то със влакове и локомотиви на половин век от Тошово време така стават нещата. Товарните превози уж губещи ги купиха частниците да печелят. За 40 години демокрация един нов влак не е купен и подменен. Добре че е бил на гара а не в движение.и това за елитни линии от София до морето става какво остава за влаковете по северозапада.

11

Анонимен

преди 1 година

Не ги ли следят тези кабели, влакове.... Какви хора работят в това БДЖ. Аз заради безхаберието на БДЖ и на автобусните превозвачи не използвам българските авиокомпании

10

Христо Христов

преди 1 година

Упс, и зет на дс офицер, който го е вкарал в бизнеса.

9

Христо Христов

преди 1 година

До 7 аз казах ясно какво да се бутне. Бизнес паркът е евроатлантически. Нищо, че собственик е дкмс секретар и бкп член още в 3ти курс, син на общински партиен секретар.

8

Анонимен старец

преди 1 година

Е как няма да дефектират, те кабелите по дърти от мене...

7

Христо Христов

преди 1 година

До 6 90% гласуват твърдо за ес и нато (да им дадат европейска мрз). Това е факт, който единствено мобилизация и пращане на поне 50000 евроатлантика в украйна може да промени. Затова бъдещето на България е управление на ПП.

6

Анонимен

преди 1 година

"Трябва да ти разрушим, както и комунистическото АЕЦ Козлодуй и другите комунистически централи и язовири. Да остане САМО това, построено от умните и красиви евроатлантици" - къде си видял избирател на ДБ, ПП да работи нещо различно от съпорт с английски или програмист копи/пейстър на кодове за апликации. То дай и бизнес парка и летището да бутнем по твойта логика барем електората не се разсейва докато програмира календари и продава маратонки онлайн.

5

Анонимен

преди 1 година

До 2 - е да, ама електората им беше около 25% от народа (изключвам 5% гласували с празна бюлетина и 5% грасували за Възраждане, макар, че и Коцето е изпечен лъжец). Очевидно останалите 70%+ не се връзват, но им е под нивото да избират измежду ретарданти на американска издръжка. Ако ДБ, ПП, ГЕРБ и БВ не сформират правителство с третия мандат ще видим дали ще има останали привърженици на западните постелки през март.

4

Христо Христов

преди 1 година

Причината са комунистическите локомотиви, закупени преди 50 и повече години, които навремето си са пътували София-Бургас за 5 часа през Карлово и 6 часа през Пловдив. Трябва да ти разрушим, както и комунистическото АЕЦ Козлодуй и другите комунистически централи и язовири. Да остане САМО това, построено от умните и красиви евроатлантици!

3

пффф

преди 1 година

То пътуването с влак на БДЖ стана като руска ролетка - ще се подпалили влака или не.

2

Христо Христов

преди 1 година

До 1 Веско, а КОЙ ги избира управляващите? Дан'би дефектният електорат, а?!

1

Веско Григоров от Ле

преди 1 година

От град Левски съм . Първо са дефектирали мозъците на управляващите ни , после и на бизнесмените и на банкерите и накрая на " експертите " ...