Който е любопитен по темата какво може да се случи по време на полет, да гледа филма Черната кутия (Boite noire).
Е още такава глупост не бях чел.Надпреварват се всеки ден кой по-голяма идиотщина ще измисли!
И какво? От турболенция няма аварирал самолет. Най-критично е излитането и кацането. Горе като тресе няма никаква опасност за пътниците с колани. Много по-опасно е да караш кола в България. С толкова надрусани и пияни.
Няма думи с които да ви обясня колко сте глупави така, че да ме разберете тук коментиращите... от всичко разбирате бе каква нация...
Ми като си уволниш пилотите естествено е че имаш турбуленция. Турболенцията при неопитните пилоти е постоянна а при опитните нулева. И за цялата тъпотия виновни климатичните промени.
Летя от 8 години по 10 пъти на година и последната турболенция беше над Швейцария през 2018-та година. Просто да кажат, че нямат персонал, за да не летим.
За какъв чист въздух става дума? Има два вида турбулентност: 1. Когато няма облаци, свързани със смущенията, се нарича "турбулентност при ясно небе" (Clear-air turbulence - CAT). 2. Когато има облаци, се нарича "конвектно индуцирана турбулентност" (Convective Induced Turbulence - CIT). При височина над 10 или 12 км. различните​ точки на земната повърхност температурите са различни и няма как да не се получават турболенции. Най-силно се усещат при преминаване от океана към сушата или обратно.
Всъщност, най-лесно се лъже компютърно. Всички верват, защото хабер си нямат какво може да пише в програмите.
И въздушното налягане ли се променя за това, че се опитваме да живеем, въпреки многобройните ви експерименти, при това не само компютърни? Или така си пишете, да можете да вържете по-стегнато пътниците в самолетите.
Турболенцията ще става по-дълга и по-тежка заради климатичните промени