Оказвате хората да ви стъпнат в ресторантите и хотелите.Аз отидох за 6 дни само един път на ресторант,повече не ми и мина да стъпна там 22лв порция телешко и по 10лв салатите.Вие познавате ли парите ненаситни ***.Дюнерчето и сандвичите са най-големия хит по Черноморието ни.
Цените растат, но за съжаление не е заради по-високо качество и добавена стойност, мутрите така и не се научиха на бизнес и само кражби и далавери бистрят ама то така не става и после пак ще се чудите защо е празно.
Рекламирай си колкото искаш но кажи и къде отиват отпадните води на хотели,заведения,градове и села до морето-ами в морето къде другаде -и после да не викат- ми няма кой да дойде и ако няма ходете вие.
Нормално приходите да не се покачват,с подобни туристи масово от Румъния,Полша,Молдова тежко му горко на родния туризъм
мноо зле е тоа сезон , туристи мноо ама си носат единье и пиенье от дома си и спат на плажо , у хотел и кръчма не влазат !
Държавата гледа да изцеди на макс дребния и среден бизнес вместо да ги облекчи. За да имаш проста кръчма с 50 места трябва да отговориш на 100 изисквания и закона и да плащаш за всичко като поп. После всичката тежест е върху потребителя. За да имаш малък магазин пак си под ударите на закони, администрация, бумаги...
къв туризъм бе, кви пет лева!? на КПП-тата е некъв ад, тва го нема у цел свет! на Боко му требеха още 4-5 години да опраи пътищата - АМ струма и европа, и хемус - ама решиха да го сменят, и сеа още 30 години нема оправия. но освен туризъма страда и гинат хората по така нречената републиканска пътна мрежа! - бе вие пътували ли сте скоро в Европа? - не сте, - тука е гробище...
И три министерства на туризма да направят пак ще е същата мизерия. На тези чиновници грам не им пука нито за туристите, нито за бизнеса, нито за хората. Българската държава никога не помага. Най-доброто което може да направи е да пречи по-малко.
Този по случайност станал министър за 2-3 месеца и вече тръгнал да разпределя 1% от държавния бюджет....
При абсолютно всякакви условия туристическия бранш излизат с изявления как "можело и по-добре", как имали затрудения и еди какво си. Всеки бизнес е труден, но тук си знаят "ден година храни". Ходих 3 пъти до морето това лято и цените са значително по-високи от предната година, дори изправарват гръцките, но пък не си покривали разходите. Отчитането на приходите пък да не говорим как се случва - касов бон е традиция да пропуснат да дадат.
В Гърция престъпниците и плашат, че ще ги пратят на море на мутроморието и ония мируват. :-)
Какво с разбира под ръст на печалбата? Абсолютното увеличение или увеличение на принадената стойност? И понеже малко ханджии правят разлика - ето ти и дилемата.
Абе в БГ рекламата и реалността са в жестоко разминаване. Имахме с жената премеждие в този аспект. Търсехме хотел в голям град - викам - поне да е на тихо място. Пита , разпитва тя - и най - сетне - едни й казали - тука е много добре , спокойно , тихо. Отидохме, настаняваме се и по едно време - някакъв зверски шум - на около 20 метра от хотела минава влак с гръм и трясък - жп линията била на 20-тина метра. Нема що - голяма тишина . Вечерта докато се въртях в леглото се счупи и рамката на матрак
Според Илин Димитров България трябва много повече и за много повече пари да се рекламира пред света. "Нашият облик пред света е 2 стотни от процента БВП. Аз бих гонил 1 % от БВП, за да можем да изградим един добър имидж на страната ни и една чудесна маркетингова стратегия, защото това продава как изглежда страната навън. ---Страхотна стратегия с нашите пари ще лъжете чужданците да дойдат на бетономорието, после ще останат неприятно изненадани иникога няма да се върнат.
Ръст на туристите с 50%, но печалбите не скочили