Аз пък забелязвам, че се отразява благотворно на дисциплината. Например в едно елитно столично училище, благодарение на локдауна, децата започнаха повече да посещават часовете и по-малко да прекарват времето за училище в близкия до училището бар. Е, вярно, като не ходят на бар социализацията малко страда, но поне присъстваха в часовете. А и се забави развитието на някои социализиращи дейности като например употреба на вещества, затова сега са стигнали само до райски газ, което не е голям проблем
До az, абсолютно :) За съжаление държавата започна да търси начини да се набърква и в частните училища. Започнаха да плащат субсидии на частните узилища. И това е началото на края. Според мен частните училища трябва да откажат тази субсидия, защото калинките на МОН ще унищожат и това. Синът ми е в частно училище и разликата с държавните е "от замята до Луната". Подготовката е на съвсем друго ниво! Опция 2 да си запишем децата онлайн в западни училища.
бедните дечица . отново ще бъдат карани да учат от тези бели нацисти учителите! оставете децата на мира садисти такива!
Целта е държавното образование да падне толкова ниско, че всеки да дава парите си за частно. В София това е тенденцията. Вижте резултатите от матурите в 4 и 7 клас. В топ 20 в София почти всички училища са частни...Изводите са ясни.
До Въпрос"А възрастните изградили ли са дисциплина?" ....... Дори и да са били дисциплинирани възрастните, пандемията сериозно влоши нещата. Разбра се, че може да се работи, а може и да не се работи. Може присъствено, може и дистанционно. Може да си на работа, може и да си под карантина. А понеже кервана си върви така или иначе, дисциплинираният човек усети, че няма никаква полза за никого да е дисциплиниран.
Проблемите предизвикани от ковид са здравословни. Изоставането в училище и стреса са предизвикани от мерките наложени от добрите и загрижени власти.
Кои деца са се върнали в училище? Английските ли? От където преписвате статиите? Не и българските.
сте писали врели-некипели. Децата нямат проблем с комуникацията и социализацията. Ако коментиращите бабки не са забелязали - днешното, че и предното поколение, живее в интернет. Това е положението. Колкото и да не ви харесва. Те комуникират и още как. Но не учат, не знаят и не се интересуват масово от нищо, защото родителите не са си на мястото. Не са ги научили на отговорности и последствия от несвършена работа. И този проблем влачи след себе си много други. И отдавна се виждат последствията.
Чакайте сега кое е крайната цел - детето да научи нещо или да има ритуали, подготвящи го за тухла в стената?
Ей оставете децата намира. Стига с тези глупости, локдауни. Децата имат нужда от контакти и живот в детска среда, а не да са заключени при изсвирясали родители и цял ден пред компютъра.
Е нали мечтаеха да изградят светлото бъдеще на запада, където всичко е онлайн. Училище, работа, срещи, даже и опити правят целия живот да го логнат в мрежата. Метавселената е такъв. Да живееш само виртуално. Всичко да ти е в мрежата. А сега имало проблеми. Силиконовата долина не харесва такива статии. Ще ви спрат НПО плащанията. Да си знаете.
Да сете благодарни за това на онзи с бустерите, на черния гарван на баба Радка и другите силни гнусни плашила. Но има провидение Господ не забравя.
Децата се върнаха в училище, но проблемите, предизвикани от COVID, не са решени