С почти всичко казано от министъра съм съгласен. Не съм съгласен обаче да принуждават студентите. В един случай - да учат присъствено, в друг пък - онлайн. Нека всеки студент да избере по кой точно начин да учи. Аз не съм присъственото обучение, но искам лично аз да уча онлайн, защото се притеснявам от ковид и имам възрастна баба. Присъственото обучение при нас зависи и от постоянно пътуване по пътищата в условията на пандемия и липса на автобуси. Нека който както иска да учи.
Фалшива пЛандемия, фалшиви тестове и фалшиви ваксини! С тях обаче идват и фалшивото образование и фалшивият живот!
Очаквам, новият министър да провери, защо в голяма столична гимназия, в центъра на София, учителите не получиха априлското увеличение на заплатите! Тази лъжа най-после трябва да бъде разбулена и обществото да разбере истината за "големите" учителски заплати!
Точно учителите ,които дълги години бяха на мижавите заплати са стойностни и сериозни,а не тези,които в последните 3-4 г.решиха да стават даскали заради заплати и т.н..
За какво присъствено обучението говорите. Идете в една средностатистическа гимназия в България и вижте колко ученици влизат в час и колко са по кафенетата. Отсъствия не се пишат, защото училището трябва да има ученици - получава пари за количество ученици, а не за качество на обучението.
Увеличението на учителските заплати не може веднага да доведе до повишаване на нивото на учителите, а оттам и на учениците. Това ще е продължителен процес, ако се върви в тази посока. В момента повечето учители са но много ниско ниво, защото дълги години заплатите на учителите бяха мижави, а отношението към тази професия беше като на чалгаджиите към класическата музика.
Обучението на децата ни е на кота -да могат да четат и пишат , а заплатите на даскалите хвръкнаха в небето!!!
МОН: Максимално присъствено обучение през новата учебна година