Да, само да не забравяме че там има максимум по 3 полета на час а по натоварените летища по 50. Качеството на обслужване си остава слабо и на доста ниско ниво. Служителите са сопнати и все едно са ги хванали от гората. Незнам кой пише тези безумни статии
Сами напускат, така го правят да не съкращават,да не плащат обезщетения. Ясно е че мениджмънта е български, няма как немеца толкова бързо да се изпедерасти,:)
Не е въпроса колко обслужваш , а с какво качество . И един милион да обслужваш ще си предвидиш какво ти трябва за да ги обслужиш правилно- просто повече място и персонал. ЗАЩОТО печелиш от 1 милион. И не можеш да се отнасяш с тях като овце . Определено кредит за Софийското летище в това отношение.
Което си е право е право. И 10 пъти са по усмихнати и човечни . Това са моите редовни впечатления .
Това мога да потвърдя, че е вярно от личен опит. Тъкмо летях тези дни и се изненадах колко е лошо положението из големите европейски летища. В Германия ми обясниха, че съкратили читавите хора и те естествено, си намерили друга работа. Сега при високото натоварване взели да звънят на същите, ама те им теглили една майна. Та по летищата почти нямаше европейски персонал: все бяха някакви африканци, араби или индийци. Които бяха съвсем некадърни и си вършеха работата през пръсти.
Да бе да , на 3-ти май през ранните часове на нощта, пристигнал само един самолет на Новия терминал . Нищо друго, нищо. Час и 15 минути чакаме багажа да се появи на лентите. Накрая дойде, подгизнал от вода ,час и 15 минути е бил на дъжда отвън. При обаждане ,от летището казаха че това не е техен проблем , да се обърнем към оператора. Лицето на България, първото впечатление от страната не е проблем на Летището, а на някаква фирма от офшорна зона.
Ръководството на летището трябва да спре с тази мантра ,че никой не е съкратен,защото те достатъчно добре се стараят хората масово да напускат всички отдели и се закриват щатове. Така не плащат обезщетения . Това неминуемо ще се отрази върху обслужването и отношението върху пътниците, защото когато нямаш стимул и идея какво ще се случи от къв зор да даваш всичко от себе си в работата? Целта е хората да се махнат и да си вкарат частните фирми във всички отдели.
13....това че си чакал багажа си 1ч не са виновни служителите на летището , а тези на фирмата която обслужва полета ти. На летището работят мн фирми с служители, които НЕ са към летище София. Има огромна разлика. Та не слагайте всички под общ знаменател.
Преди кризата, летище Шарл де Гол е обслужвало по около 70-80 милиона годишно, нашето по 3 милиона. За каква бързина говорим. То по тая логика, летищата в Аляска обслужват най-бързо. Слизаш от самолета, вземаш багажа от багажника, махаш на граничния/шерифа (ако въобще се е дотътрил до летището) и си готов. Даже ако раницата ти е в краката - слизаш, махваш и айде, 5 сек. обслужване на човек, ха бийте го това. :D
глупости. миналата седмица чаках 1 час за багажа след като кацат само няколко самолета на час
Е, то какво друго да каже Росенчо, дето след НАП го уредиха на летището, наше лошо няма. Всички в БГ са страхотни професионалисти във всичко... както и шофьора от вчера.
За да поощри служителите си, шефа на ТеКеЗеСето решил да направи подарък на един. Извикал го при себе си и казал "Ето ти този подарък за добрата ти служба с мотиката, сърпа, лопатата, кирката - това е един прекрасен часовник. Даже можеш да се къпеш с него в гьола" - Ааа, шефе, а къде са копчетата за топла и студена вода за гьола бе?.... Шефа отговаря!... Ми трябва да питам тия на партийното събрание в кръчмата, може би ще направят копчетата в следващата петилетка!
...и така да е. Преди дне години, на летище София, вътрешен полет София - Бургас, който по разписание трябваше да тръгне в 3 следобед, тръгна в 3 сутринта на другия ден! Така беше цяло лято. Чек и бордин траеше също чутовно бавно, защото компетентите слагаха пътниците за вътрешен полет заедно с тези от ЕС. Общо два маса на опашката. Та на другата сутрин в Бургас компетентите отново ни накараха да чакаме заедно и с нон ЕУ пътниците. Беше чутовно бързо. Изобщо вярвам ви на платените статии, ама не
Най-голямото предимство е че лелките по гишетата могат да работят с компютри и обслужването става бързо. Няма и фрази от типа на "тук не е информация"
Последния път га пътувах със самолет трябваше да си хвърля шишето с минерална вода че не можело да се качвам с нея,такъв удобен и бързо пристигащ транспорт..не мерси!!
На Летище София обслужват пътниците 10 пъти по-бързо от Европа