Начинът на шофиране отразява душата на човека зад волана! Ако си спокоен, добър и държанието ти на пътя ще е такова спрямо другите участници.
"Из Европата има различен вид..." - като всяко обобщението и твоето е крайнопогрешно. Във Франция точно сме се влачили след трактор по пътя за Лоара половин час, понеже имаше забрана за изпреварване и никой не си позволи да я наруши. ... У нас е зле положението защото няма постоянен и обективен контрол, раздават се книжки, пътищата са в окаяно състояние и хората много често имат комплекси, които трепят с висока скорост и неспазване на правила и предимства.
Шофьр, който кара след употреба на алкохол, с превишена скорост и не познава и/или не спазва предимства, си е зле като шофьор, колкото и да не му е удобно да си го признае. Също така не са добри шофьори тези, които не умеят дапаркират и заемат място за повече от един автомобил; нервните и псуващите. Такива за жалост у нас има доста.
Най-зле се кара кола в Румъния, Албания и България. Пътищата са най-зле в последните две. И те са част от причините, но не само.
...да се свали скоростта по луноходната пътека София - Бургас ( някой го наричат и магистрала А1 ) на 50 км/ч и да се пуснат само електро велосипеди. Да се построят на политици мегахотели тип соц действителност - панелен блок с входове от А до Я, на всеки 30 километра и едно ходене оъ София до Бургас да отнема около месец. Да се забранят изцяло колите с ДВГ и тези на ток ( шото няма кой да си купи последните, понеже още няма афтърмаркет за тех ) и още да се поставят за велосипедистите тол будки!
Не е толкова въпрос на умения колкото на манталитет, казано е - за да разбереш един човек, виж го как шофира и какъв е като е пиян.
Да си го признаем, слаби шофьори сме. Всеки фучи, псува, бърза, нарушава правилника. Че условията са лоши, така е, но поведението ни на пътя е покъртително. Нека сме по-спокойни и по-съобразителни, не става въпрос за мерене на полови органи, а за безопасност и човешки животи. Подтискащ е броят на паметниците по пътя...
Из Европата има различен вид ***, ама са навсякъде. В Германия например дисциплина има. Но толкова, че тоя който има предимство ще мине през теб дори и да е очевидно че не можеш да се дръпнеш ако ще и с влак да си. Зад един трактор могат да се влачат 10 коли с часове. Във Франция пък е обратното - там предимство има по нахалния, но пък са много гъвкави и карат умно. На Балканите пък предимство имат големите черни коли щото от тях не се очаква да знаят правилата.
До ПорЦелан: Изпусна най-важното: с този глупав и агресивен начин на каране. Малкоумно вървите с *** газ към червен светофар, наример; колко трябва да т***n за да караш така!?
Работих в Израел 17 години. Израелци били в България, твърдят че българите са страшни шофоьри. Не могат да разберат как не се блъскаме пистоянно с тази липса на маркировка, странно планиране на пътищата и никакъв контрол.
До Анонимен ... А какво те кара да си мислиш че такива "неандарталци" има само и единствено в България ? Пътувал съм из цяла Европа през последните 18г. и съм бил свидетел на такива "чудеса" по европейските пътища за каквито българските неандарталци няма дори да се сетят поне още 30г. Така че *** джигити си има във всяка страна . България не е изключение.
Управлението на 2 тона железа с висока скорост изисква точен анализ на ситуацията, трезва преценка, отлична пространствена ориентация и бързи рефлекси. Добре е да има и малка доза страх. Сега си представете колко недоразвити, безсмъртни неандерталци има в България и си отговорете на въпроса "къде са най-лошите шофьори?"
Стъкмистики като тази са много доходоносен бизнес. Както и в Европа , така и в България такива търтеи дето се водят Агенции по някакви си проучвания срещу сериозни суми вадят полуизмислени статистики за да си оправдаят съществуването и да си докарат по някое евро. За един цял континент хиляда души от страна си е направо нищо. Че то в едно средностатистическо европейско село има по 3-4 хил души.На 85 мил колкото са в Германия хиляда души са НИЩОЖНО МАЛКО за някакъв обобщен резултат . СТЪКМИСТИКА.
Сулю и пулю взима книжка, съпроводено с липса на образование, чалга култура, липса на контрол и мутреене до там се стига.
До АнонименПостоянно ги виждам... живите мъртви, любимото ми е като седне някой дедак на 80 в Жигулата си комби...
Ако нещо ще се променя то трябва да се започне от автошколите. Ако сте гледали курсове от цивилизованите държави или сте карали курс там сте видяли, че се учат неща които тук дори не се и споменават като "defensive driving", икономично шофиране и прочее.
Как се шофира в Европа и кои са най-лошите шофьори?