158

Повече

преди 1 година

от ясно е защо е напънът децата да са повече в сградите на детските градини и училища...за да са по-далеч от Родителите и да са подложени по-дълго на обработката с "материали" спуснати от кукловодите....Както е в скандинавските държави и тези от ЕС...За възпитание в безполовост, без собствено мнение, орязана и манипулирана информация по всички предмети...Идеята е отчуждение от семейство, род и родина...

157

Shark

преди 1 година

Денков, престани да си правиш експерименти с образованието на всички нива. Вече започвам да се съмнявам в достоверността на титлите ти. Може ли да се публикават матералите, с които този е придобил всичките си научни степени и звания, та е стигнал до академик. Да видим дали покрива критериите за всяка една поотделно. Защото нали така е по закон сега!

156

Лъжа!!!

преди 1 година

Не е вярно. Напишете в гугъл "ваканциите в европейските страни" - ще ви излезе линк към PDF - файл.От 30 държави България е на 20-то място с 74 дни. Първи са испанците с 106 дни. До 12-то място са с над 80 дни ваканции. Каква е тая истерия от МОН - необяснимо е. България е с топъл климат и туристическа дестинация - що за иди_отска идея? Първо удължиха уч. година на I клас.После на VII.Сега искат да учим от 1 септ. За абсурдните уч. програми и тоталното разминаване м/у предметите дума не се казва

155

Анонимен

преди 1 година

Докато се изкарва масово с преписванията и не се отчита реално усвоеното, докато са ви такива *** програмите и 380 дни в годината да учат - все тая. Това не е работа на конвейр, че да ми смятате работни дни. Тук от значение е единствено качеството - напреподаване, на учебните програми, на контрола по усвояване на преподаденото... Теглят ми сега някои учители готови тестове от нета, тези, дето сядат поъглите преписват без изречение да знаят и това ми се отчита като положителен ефект!

154

Анонимен

преди 1 година

Количеството учебни часове няма значение. Програмите ви са скапани. Математика - всеки ден нов урок без никаква възможност за усвояване на материала след 5-ти клас самостоятелно от ученика. Без помощ е кауза пердута. С химията - същата работа. По БЕЛ се учи много баласт в частта "езикознание" - напълно безсмислено. Най-лошото е, че в училище се насърчава подсказване и преписване - да завършат всички. От там - завършват пълни неграмотници, а на учещите им се губи мотивацията с това приравняване.

153

DA

преди 1 година

Когато простолюдието много знае и разбира и политиците им се връзват на акъла в името на едната стабилност, това е резултата.

152

може и по-зле

преди 1 година

Безспорно най-лошата образователна система произвеждаща преписвачи и зубъри. Нито могат да разсъждават нито да мислят, проблем са мързеливите родители, които не държат на качеството, както и затлачената с глупости и излишен материал система. Трябва спешно да се случи тази реформа, иначе ще се превърнем (и вече сме) кол център на Европа, по-голямата част от учениците ни са затъпели от телевизори и екрани, четат текст и не вникват.

151

перко

преди 1 година

Стига експерименти с децата! Много добре знаем каква е обрзователната систма в другите държави! За пример харвардските мошеници които са в топ 30; Киро *** и ***! Имахме прекрасна образвателна система която трябваше да се осъвръмени, но за жалост образоанието ни вече е само бизнес.

150

жу

преди 1 година

И най-неграмотните...

149

аз

преди 1 година

До НОМЕР 150 - Да с конкурс, колкото повече мразиш България и народа български толкова по-голям шанс имаш да влезнеш там

148

Бако

преди 1 година

Затова пък са най-тъпите в Европа

147

плащай

преди 1 година

и без това децата са стресирани до краен предел, защо не кажете това за българските деца - на първо място по болести и отклонения в европа. имайте късмет да увеличите годината. не ви ли стигат сегашните заплати

146

Анонимен

преди 1 година

Превод 2 - "В математиката, примерно, част от материала може да бъде дори премахнат", ама разбитра се даже напрвао премахнете математиката и да си останат с математика то 4-ти клас. Важното е да могат да използват сметало и да броят до 10.

145

Анонимен

преди 1 година

Превод - на запада не им трябват професори, трябват им роби и такива излизат от училищата на источна Европа като БГ, с най-късата учебна година и нищо не незнаещи. Деградацията е пълна.

144

НОМЕР2

преди 1 година

А бе с конкурс ли ги избират в МОН? Най-големите oлиго***peни да стават министри?!

143

ел

преди 1 година

Идеите и предложенията са интересни,но не са подкрепени от никакви педагогически изследвания!Например за динамиката на работоспособност на учениците -годишна , месечна и седмична.Синдикатите и други също работят с мнения,отричайки ги.Така ли е в химията ,господин Денков?

142

Да

преди 1 година

Това, което научаваме в училище, ни остава за цял живот!Друг е въпросът, че то цял живот не ни е необходимо...

141

аоьяа

преди 1 година

А аз пък да кажа моята статистика - българчетата с най-некачественият министърв в СВЕТА!!! Чакам коментар *** ...

140

Анонимен

преди 1 година

Лъже. Освен това учат повече и по-сложни неща от учениците в другите държави. Така че няма място за сравнение.

139

Анонимен

преди 1 година

До Анонимен 137 - Точно! Ощетени, пострадали и наранени от това образование, ние нямаме избор, освен да искаме тоталната му промяна!