Пътувал съм с тази дестинация. 90 % са *** събратя тръгнали за селскостопански работници в Южна Италия. С тях не се излиза на "глава"! В кино салона се гледа само програми по техен вкус- мнозинство!!!
И да няма камери за видеонаблюдение в гаража на кораба,въобще по палубите с ползвани служебни и сервизни помещения на кораба превозващ много пътници и обслужващ екипаж на кораба-ферибот с транспортни средства,стока на борда за да се забележи от екипажа на смяна при това нощна точно къде кога,как е възникнал пожар по номера на инсталираната камерата предаваща видеосигнала от съответното помещение за навременна ориентация и бързо отреагиране на екипажа за справяне с пожар по тех.причини,ако са те.
Преди всяко качване на кораб, се прави инструктаж на всеки, повтарям всеки, как трябва да се действа при пожар, напускане на кораба и т.н., обаче често е формален, мятат се едни листи за разписване и готово. На подобни фериботи е особено формално, защото са като морски автобуси, а ако се направи както трябва с лодъчна тревога и всичко друго се губят време, съответно пари. Нетренираният човек изпада в паника и не е ясно как ще реагира. Тези неща не съм ги измислил аз, а са наложени след инциденти
Български ceлски бек без 2лв. в джоба с Кайен с газова уредба, който е пламнал? Слочаенос?ен мисла! Ясна работата. Пожарът избухнал в гаража, пълен с български бараки.
9 българи от общо 11 души от ферибота са в неизвестност