57

Анонимен

преди 2 години

За всяка минута закъснение - чаша вино компенсация

56

Анонимен

преди 2 години

БДЖ и хигиена, е това вече е виц! А и за чий ми е това вино, като пак ще пристигна с не знам си колко часа закъснение?!Вместо вино, си спазвайте разписанието!!! Не е нормално от София до Бургас да ми отнема повече време отколкото до Атина или Белград.Да не говорим за сигурността. Всеки път е "Боже, дано стигна жив!"

55

Анонимен

преди 2 години

Нема ли туба вино на чавек не стъпвам.

54

комунист

преди 2 години

Релсите на 100% да бъдат претопени, и цялата техника. Да се построи само една линия за бърз влак окачен на пилони тип лифт. Другото да стане магистрала. По принцип е добре да имаме това сега, но като туристическа атракция, за кеф. Но сме държава и територия със закриващи функции. Няма стратегия за 5 години да стигнем 70% от доходите в Германия и за още 5 години да ги стигнем. Политиците нямат идея това да стане. Какво може да планира най-бедният щат в САЩ или град, нищо..

53

Анонимен

преди 2 години

Много ми е интересно... Тоя министър дали някога се е придвижвал с влак? Например нощен влак София - Бургас. Сам. Плюс багаж. С цялата палитра от всякакви мургавелковци и пияндурници? Тоя говори за хигиена?! Виждал ли е изобщо тоалетна на вагон? Знае ли какво е да пътуваш 8 часа Пловдив - София? Без храна, без вода в жега 40+ градуса лятото? Мотриси сименс били купили... Това е ускорен трамвай, бе! Schnellbahn се води за кратки маршрути. Продадоха вагон-ресторантите - и давай да купуваме пак.

52

Анонимен

преди 2 години

Да бе да. ЖП транспортът трябва да е редовен и удобен. За хигиената се споменава само защото в момента вагоните на БДЖ тънат в мизерия, а това не е основното.

51

г-н министъра,

преди 2 години

да махне всички пенсионери от системата и да назначи млади хора,не може един пенсионер да получава пари колкото премиера -стига с това източване.така ще разбие стари ,,обвързаности,,между редовите служители т.е.-кражби,защо още чака

50

Щирлиц

преди 2 години

За кой век е планирано подобно развитие?Да не сте шшмръкнали весел прашец?

49

Поручик Ржевски

преди 2 години

Единственият начин да привлечете повече пътници в БДЖ е да пуснете гаровите *** да работят във вагоните и да направите влаковете пътуващи бардаци! Билет за бавния влак, вместо почасов хотел! Друг начин за без пари не виждам!

48

ъъ

преди 2 години

Представям си нета, сигурно ще е от картите на виваком на 128кбпс, защото трафикът за месеца е изхабен... Пак всичко отзад напред се прави. Вместо да наблегнат на инфраструктура, вагони и разписания, тръгнали да привличат пътници с интернет (какъвто всеки си има на телефона), хигиена (което дори не трябва да се споменава като плюс) и вино (?!). Пътниците не ви ползват, защото не могат да разчитат да пристигнат навреме, не заради липса на нет или защото не могат да се напият...

47

Оберщурмбанфюрер

преди 2 години

Ууупс. Само да няма анонси, като: "Влакът София-Бургас се движи с неопределено време закъснение."

46

Оберщурмбанфюрер

преди 2 години

Направо се връщаме в България. По цял ден ще пътуваме и чатиме във влака. Кеф и половина.

45

Анонимен

преди 2 години

По времето на недоносения соц влаковете пътуваха точно през час по всички направления. По онова време вагоните и локомотивите имаха перфектна подръжка. 80 процента от народа се осланяше на БДЖ-то. По онова време автомобилите бяха лукс. Бърз влак от София да Пловдив струваше 2.50 лв. Влака беше достъпен за всички. Зимата вагоните бяха отоплени отлично въпреки минус 15 градусовите температури които държаха със седмици а по някой път и месеци. Сега зимите са майтап пародия.

44

Анонимен

преди 2 години

"БДЖ-всичките ни клиенти са пътници"

43

Теснолинейка

преди 2 години

Амчи как иначе, до повечето дестинации на БДЖ се пътува два дни.

42

Алекс

преди 2 години

Спрямо цените на билетите БДЖ предлага прилична услуга.В Зап.Европа влаковете са по-добри,цените на билетите също.В Швейцария от Базел до Висп/200км./билета е 150 лв.Ако искаме нашите влакове да са като швейцарските и цените на билетите трябва да са съответните.

41

тт

преди 2 години

Първо по един ден да мете улицата за всеки който не може да използва Й. След това ще оправим следващото. Едно по едно. Не могат да пишат, акъл тръгнали да дават.

40

Кампания Еконт

преди 2 години

Станете пътници с БДЖ.

39

Е...

преди 2 години

В Западна Европа, Железопътния транспорт е основно и ежедневно средство за предвижване. Всеки който живее или е живял на Запад го знае. Хората го използват ежедневно за да ходят и да се прибират от работа, а децата и студентите за училище. (Не става дума за Метро). Италия Великобритания, Ирландия... (държавите в които съм живял! За Япония и Китай да не говорим (бил съм там като турист). В Бг Винету и "Автобусната мафия" е... лелята на БДЖ-то!

38

Аз

преди 2 години

То и фейс контрол е нужен, пътуващи хора които крещят, пият бири, ракии, едни гюбеци се вихрят, скандали, а шанса да бъдеш убит и доста голям. Чудесна идея, но опитът ми в тази страна, ме кара да се съмнявам. Хигиената и културата са за образованите общества.