6

Старият машинист

преди 2 години

АБСУРД! Гара Стара Загора била "Паметник на културата", но самото приемно здание нямало такъв статут! Тук трябва да си изясним какво е това "гара" и какво е "приемно здание". "Гара" е огромното 2 километра дълго съоръжение, включващо приемно здание, коловози, перони, стрелки, семафори, осигурителна инсталация, товаро-разтоварни рампи и т.н. Та, как всичко това ще е "паметник на културата" и какво му е културното, не е ясно. Паметник на културата може да бъде само някоя уникална сграда на гарата.

5

Мехмет

преди 2 години

Прав е бай Ламби, тоя паша да се хваща за съществена работа, че ще ядат бахура с другите кокорчовци! Зимата се очертава почти като Виденовата, а февруари ще е макята си йебааалу

4

Мяу

преди 2 години

А на гара Подуене кога??

3

абе

преди 2 години

как ли ше разбираме новините ако спре фейЗбуко ?!

2

бай Ламби

преди 2 години

Тоя щеше да развива високоскоростни влакове,днеска пише че щял да маха стикерите по колите,сега с одити на гари се занимава, абе байо ти не видиш ли че по пътищата маркировка няма бре аркадаш?С тия мъгли зимно врем по тия пътища без маркировка се едно караме в нищото през ноща.Са претрепим нейде бе ефенди, ти за сттикери и одити си тръгнал да ми гавариш.Я хващай баданарката и блажната боя и марш да чертаеш маркировка.....маскара с маскара.

1

Бивш от Еконт

преди 2 години

В Стара Загора и София са двете най важни и стратегически спирки за Еконта.Стара Загора приблизително центъра на България и там се събирахме половината камиони от цялата страна да разтоварваме и товарим.Аиде сетете се защо почва първо там оправя гарата.Жокер:Не от любов към хората в СЗ