както твъди и експертизата, виновно е бездействието на персонала, а как никой от пътниците не се е сетил да дръпне веднага внезапната спирачка(единствения начин за комуникация с машиниста и останалия персонал), можеби тогава щеше да е друг резултатът?
Две седмици след инцидента пътувах с влак от Бургас до София. В него двама кондуктори разговаряха помежду си. Една от репликите им беше: 'То се знае, че е атентат, но никой не го признава'. Това е негласната истина.
Пак се крият зад обикновените хора.Никой не казва дали вагана е бил екипиран с нужните средства за действие при такива случаи.Ако е имало накаква екипировка ,дали е била подходяща за този случай. Дали са били обучени шафнерите за действие със съответната екипировка и за съответните условия.А най-голямата мръсотия в случая е премълчаването на факта : Николай Василев като министър на транспорта е разрешил продажбата на над 20 нови спални вагони за чужбина,вместо да направи замяна на старите и амортизирани вагони. За тази далавера 9 души платиха с живота си,но можеше всеки един от нас да бъде сред тези 9. За това напомня и последния случай на пожар в спален вагон преди 2 дни по линията Варна-София през Карлово.Виждате как се гаврят с нас и мислете като дойде време да гласувате -пак ли ще изберете 3-5-8 или "добрите" ГЕРБ както сега ни правят театъра.Защото като изберете сега пък тези посочени "добри" ще видите коалиция, може би 2-4-6.Тези "добри" не слизат от медиите,така както Симеон-ВЕРВАЙТЕ МИ,не слизаше от там докато ни изманипулираха, вземаха властта и разрухата и изолацията пак настанаха.
сега ще изгорят 1-2 невинни шафнери или др.дребни БДЖ служители за да се оправдае безхаберието на големите началници в БДЖ-за това,че вагоните са безвъзвранто остарели,че не се поддържат,че парите отиват за големи заплати и премии,а не за нови вагони и прочие...крайно време е да се приватизира БДЖ или да се закрие...по-добре да пътуваме с автотранспорта, а да не мрем по остарелите влакове...
eii 22&23-ri ja se 4ukaite edinia v anusa a drugia v anala s tea rasizmi.dokato ima takiva mutanti ne vagoni ami balkoni ste goriat.cifkite da vi kliupnat v obuvkite
hora zamislete se malko.. kolkoto i da umuvame vsichki nqma da stignem do otgovorite na tiq vuprosi ..koi ? kak ? i kakvo li ne oshte.. ima li smisal????ima da no i da se muchim nishto nqma da se razbere... znaete li koe e nai-jalkoto v sluchaq ... jalkoto e che horata nqma da gi vyrnem.... ii mi se plache kato se zamislq nad tova.. zashtoto az zagubih dvama ot nai-blizkite si hora v 2 katastrofi... ii ne mi se mislii za tova koi e vinovan i kak e stanal pojara ili pukk kak tochno zaginaha moite blizki.. v taq strana opravqne nqma tova e ... jalko samo che horata si zaminavatt.. mir nad praha im .......
na koito ne mu hareswa da ne polzwa bdj za was se otnasia wischich4etata deto se oplakwat as sam mashinist i mi pisna ot was
За съжеление тези хора не са пожарникари и нямат опит с подобни ситуации,може и да са взели грешни решения,но съм сигурен,че са направили всичко възможно.Все пак даже на БЧК курсовете учат,че човек е длъжен първо да спаси собствения си живот,а чак след това ако може без риск за своя да помогне на другите
аз ще ви кажа кой е поръчал пожаратози/тези, които ще изкарат ако кинти от поръчката на нови вагоникой е осигурил изпълнението: вие си го знаете кой е
През 1989год.пътувахме в международен влак София-Кишинев.Прозорците бяха заключени,вратите също,климатиците не работеха,а вън беше 40 градуса.Единственият изход беше към другия вагон,където ходехме да се охладим малко.Нищо не се е променило.
ВИЕ СТЕ КОМПИРИТЕ ЗАЩО НЕ СИ ГЛЕДАТЕ РАБОТАТА А СЕ МЕШАТЕ В БДЖ АКО НЕ ВИ ИЗНАСА НЕ СЕ ВОЗЕТЕ А АКО НЯМАТЕ ПАРИ РАБОТЕТЕ
тия на *** ли ни правят ???че персонала има вина да така,но въпроса е КОЙ И КАКВО Е ЗАПАЛИЛ ВЛАКА ??!!!!мънкат там нещо от кое купе тръгнал и това е...той да не е тръгнал сам бе???и сега какво-ще си измият ръцете с персонала,а истинските виновници,причинили умишлено пожара ще бъдат прикрити
Има виновен! 9-те жертви от влака са от бездействието на персонала