15

Алекс

преди 2 години

До Клоунски СвятТази Диана Русинова дали има образование в областта на пътната безопасност или е фалшив експерт?Ако знаеш,напиши.

14

До vlady

преди 2 години

В по-затънтените части на БГ-то, открай време има едни определено маловажни пътища между малките села, които не стават за придвижване освен пеша, но са обезопасени по Соломоновски със знаци: "Път в ремонт" / "30/40 км ограничение". Ремонтът така и не се случва, но последните най-безхаберно си ръждясват от години. В крайна сметка, по-важното е, пътят макар и за нищо да не става, да не е затворен, та и вълкът да е сит, а и агнетата цели. По възможност и ако много спазват, но не чак задължително.

13

Анонимен

преди 2 години

Много правилно спряха парите за магистрали и ремонт на пътища. В България ако нямаше пътища макетата щяха да минават през Гърция. Да си правят там катастрофи. Ния с пътища - дупка до дупка ще си караме с 20-30км. в час. БЕЗАВАРИЙНО!!!

12

Анонимен

преди 2 години

"...Този участък няма много сериозни опасности, те са маркирани..."---Не знаех, че манталитета и логиката на шофьорлъка можело да се маркират. Колкото до участъка, има някои особености, които при определена комбинация могат да стъжнят живота всекиму. Това са: Излизащите камиони от кариера Студена през деня малко преди разклона за Боснек; С изкачването на баира внезапно ширналият се нашенски енергиен източник - нанадолнището; включващите се в трафика коли от паркинга с чешмата; усойното място...

11

Клоунски Свят

преди 2 години

До АлексЕксперта е прав, но НПО кита по Фекал 1 се изказа че те били подали 15 сигнала за този участък (Диана Русинова, шорошко НПО)....Скроили са ни шапката по много точки.

10

До Влади

преди 2 години

Значи казваш да правим пътища с "недостатъци", пък ще ги компенсираме с ограничения и глоби? Умно!

9

Анонимен

преди 2 години

Животът в България е, и винаги е бил много опасен! Тук е възможно са загинеш всеки миг от всякакво безумие. Особено опасна дейност е шофирането в България, най-вече нощно време. Нужни са много адекватност и много късмет, за да оцелее човек повечко години.

8

vlady

преди 2 години

Просто трябва да се внимава и да се спазват строго ограниченията на скоростта. Дори пътят да има недостатъци те могат да се компенсират с по-строги ограничения на скоростта и контрол за спазването им.

7

Алекс

преди 2 години

До българин Мантинелата в дясно разделя платното за движение от паркинга за почивка и си е точно на място.

6

Алекс

преди 2 години

Пътният експерт е прав.Пътят е в добро състояние,с небходимата маркировка и мантинели.Многократно съм преминавал там и ако спазваш скоростта,няма никакъв проблем.

5

българин

преди 2 години

Наблюдавайки снимките и кадрите,си мисля,че тази мантинела в дясно,няма никаква работа там!

4

Фактите

преди 2 години

Факт е, че ремонтите за падащи камъни още продължават - минах в неделя от там и работеха още, а почнаха през пролетта. Факт е, че всяка година чистеха падащи камъни и насипи в този участък (пътувам редовно). Факт е, че още когато го строяха участъка в периода 2001-2006 година можеха да го изправят още, а не да копират почти напълно стария път, който беше супер зле...Много жалко за загубените животи, но нека първо изчакаме експертите да си свършат работата. Смирение.

3

Пепи

преди 2 години

На завой да сложиш отбивка за чешма . И от три ленти за движение , изведнъж едната става паркинг . Проектанта е за затвора .

2

Анонимен

преди 2 години

Защо другите 3 автобуса не са спрели на момента? Дали и те не са летели със 100+км/ч ? Какво щеше да стане ако и 4те автобуса се бяха запалили ? Пълен разпит на шофьорите на другите 3 автобуса ! Със сигурност знаят за натоварения им график и натиска да се прибират по-бързо,понеже сутринта ще пътуват пак!Детектор на лъжата,следователи ... !!!

1

Vs

преди 2 години

Напротив! Участъка определено е опасен! Ако не внимаваш, особено нощем, особено при дъжд (когато настилката не отразаява), ако има и магла, направо ако подцениш обстановката си пътник!