19

У

преди 2 години

Най-ниската моряшка заплата е обикновено над 1000$/мес. Става дума за човек със един сертификат за оцеляване, да държи четка с боя, да мие чинии, да разбира какво му казват и да го изпълни. На маневри да дърпа разни въжета. За да работиш по-квалифицирана работа се учи много(даже ВВМУ и ТУ) и минават години, докато научиш всичко за позицията. Постоянно ходиш на изпити и всичко е на английски. Работата е винаги повече от 12-14ч. Ако няма кадри, то няма от тези, иначе мераклиите са много.

18

Анонимен

преди 2 години

Имаш ли понятие колко% отн корабоплаването са круизните кораби?Тук става дума за карго корабите.

17

Анонимен

преди 2 години

И да добавя, проблема в Лонг Бийч НЕ Е КОВИД. Проблема е криминалната отр епка гавин нюсъм, уро дливите либерасти които съсипват икономиката с всеки изминал ден буквално. В Лонг Бийч до преди 3 седмици по данни имаше 700,000 контейнера които чакат да бъдат разтоварени и извозени. Простата либерастична иззззмет не пуска камиони в порта които са по-стари от 3 години за да не замърсявали. Тея криминални лунатици са си изгубили пилешките мозъчета отдавна.

16

Анонимен

преди 2 години

COVID-19 направи задачата за набиране и задържане на екипажи още по-трудна....Ковид19 не е направил НИЩО! Престъпните политиции и кукловоди зад гърба им направиха световната криза, несъзнателно подпомагана от нещастните овчици, изкуствена, добре планирана и изпълнена. Just for the record

15

Стига бе

преди 2 години

Те екипажа на кораба не го ли броят за едно семейство?

14

do 15

преди 2 години

Най вече поръчките за почивки са орязани. До толкова, че започнаха да режат и круизните кораби.

13

Анонимен

преди 2 години

"COVID-19 направи задачата за набиране и задържане на моряци значително по-трудна." И как по-точно, като туристическите лайнери с хиляди народ персонал, спряха работа? То е ясно, че не всички там са моряци, ама все е имало достатъчно за да се движи кораба. Какво сте им орязали, за да не искат да кандидатстват за работа.

12

КПСС БКП

преди 2 години

Но пък в излишък има певци, артисти, модели, инфлуенсъри, *** ( журналисти), влогъри и тем подобна - ненужна ***!

11

Лалугеров

преди 2 години

И на животновъди има недостиг, както пее Ицо Хазарта.

10

циник

преди 2 години

Само недостиг на политици няма.... пълзят от всякакви дупки , бетер ***...

9

Анонимен

преди 2 години

Това е генерален проблем. Има много хора, но малко са квалифицирани. И все по-малко искат да учат в университети и специализирани училища. А необразовани и с разни гимназии - безчет. За сведение в единия от проектите ми 40 специалиста бяхме нужни да създадем продукта вкл. и конвеирите. След това за 3 милиона броя са необходими 5-6 човека за производството и то основно да докарват части до складовете за производство и да отнасят кашоните. Дори до линиите частите идват с автономни колички

8

Анонимен

преди 2 години

ДАНО след "управлението" на жaлкия фигурант остане поне един БЪЛГАРИН по тази територия!!!

7

Анонимен

преди 2 години

Сега тия,ли да ги мисля.

6

Сата НАТО

преди 2 години

Не може ли да наемете журналисти, инфлуенсъри, проджект мениджъри? Те нали са ного умни?

5

Закривай

преди 2 години

Недостиг на моряци, на мед.сестри, на лекари, на даскали, на квалифицирани занаятчий. Недостиг на раждаемост, на образовани и интелигентни хора. А управниците не правят нищо по въпроса.

4

Анонимен

преди 2 години

Там не ме търсете. Аз на дърво без корен се не качвам

3

МдаМда

преди 2 години

И жената защо да не се "праска"? Тя не е ли човек? Няма ли нужди? Важното е че се грижи за децата и си върши домакинската работа. Какво толкова като някой от време на време свършва в нея (с презерватив) и тя малко релаксира.

2

Анонимен

преди 2 години

7 теста преди заминаване.хотел като затворник с храна в торбичка пред вратата.забрана да излизаш извън стаята. ако ти харесва пътувай от 4 до 6 месеца далеч от семейството без никаква здравна помощ докато корабът е в преход.

1

Анонимен

преди 2 години

Крайно време е Европа и САЩ да си върнат производствата за да нсе спести траспорта.