До 16 - Е,с ег апросто всеки има мобилен телефон, 90% от новите автомобли са свързани с интернет и предават данни на живо, така че ... за това е късно.
До 12 - Здравей - бивш софтуерен инженер, тук. Revert на . версия се прави есто,, когато новата версия е имала проблем. БУквално, направили са 1000 крачки, но на 1001-ата е имало грешка и са се върнали с една назад, къдеот са били на 1000 крачки. Твоето сравненеие е неправилно, защото говори за проблем с архитектурата и цялостната насока на проекта, което ще изиксва пренапсиване на основни модули, а в случая не е имало такова нещо, така че не съм наясно, за какво говориш ...
Защо се мъчат с тези разработки на изкуствен интелект, при положение че пернишкия университет има готова разработка на базата на дигитализиран профил на джигит - изтребител, шофьор на гоуф.
Не изглежда много разумно и безопасно да те разнася машина без волан и възможност за "ръчно" управление! Може би тогава и само тогава когато по пътното платно се движат само такива 'превозни' средства но това би означавало да живеем в тотален Биг Брадър от 7G поколение където компютъра на превозното средство знае всичко къде се намира на и около пътя и директно комуникира с компютрите на останалите превозни средства. Не, по-добре да не идват такива времена.
В България ли? Че те здрави, прави и трезви с доказателства и свидетели пускат да си ходят - ти за пияни и надрусани ми говориш...
Ето почват се коментари от разбирачи, които никога не са карали Тесла. Имам модел 3 от тази година и е доста стабилен. Перфектна кола няма, но няма спор, че ако искаш електрически автомобил, Тесла са най-напред от всички. Има какво още да се изисква, то винаги има
Тука хората не осъзнават какво значи връщане на версия назад. Попитайте някой приятел програмист да ви го набие с чоланчета. Правиш промяна след промяна върху основната версия и след хиляди, десетки хиляди промени, се появява проблем. Проблем, толкова сериозен, че ако го коригираш и стотици други промени които си правил почват да дават незадоволителни резултати. И всичко толкова се е оплело че е по-лесно да се върнеш към старата версия и да почнеш наново, зачерквайки целия досегашен труд.
Тесла мина 2 млн. продажби, имат най-ниския шанс, да участват в катастрофа, FSD системата, която е още в ранна beta, може да навигира огромни разстояния, да прави обратни завои, разпознава накъде искат да ходят пешеходците, но отново - beta еврия за тестване е и никой не оачква, да е перфектна в моемтна и никой не е тръгнал, да я прави задължителна. Сега съм сигурен, че професорите от днеска беге, ще ми кажат, как "нищо не било направено" и "всичко го имало още 60-те" ... Звучите, като старчета.
Нямам търпение, когато ви посипят с дела. Имате над 40 статии за Telsa с невярна или непълна информация, която обърква читателя.
До до 1 - Не викам, а пиша и не съм отправял никакви твърдения, към това, кеото ти иснинуираш. Офицалино, новата версия беше върната към 10.2, от 10.3 и е временна промяна и не е първия път, когато се е случвало, да се върне ъпдейт. "Катастрофа" е прекалено силна дума.
Мъск е въздух под налягане. Тесла е обикновен електромобил, а способностите за "Full self driving" са малко маркетингово хиперболизирани. Единственото хубаво, което излезе от тесла е че ускори прехода на автомобилната индустрия в посока електрифициране на колите. Всичко останало са грандиозни откривания, симпозиуми, визуализации, обещания, тн.. Мъск е търговец, все пак :)
Викаш ако 0.1% възможност за грешка няма какво да го мислим, но пък ако си в тия 0.1% си е някак си тегаво. И тук не се борим с вирус, и можем да си позволим да чакаме докато стане напълно готово. И щом официално го обявява значи според мен е катастрофа и няма да стане с лек ъпдейт .........
И е помоля драгата реакция, да внимава какво точно пише, защото Tesla скоро ще започне, да бори подобни фалшиви новини в съда. Да, включително и в EU.
Кой ли ще носи отговорност ако надрусан или пиян-залаян седне в такъв автомобил с автопилот и претърпи инцидент с жертви?
Тesla спира тестването на новия автопилот