9

Анонимен

преди 2 години

Защо не ги усещаме тези кризи ние, които живеем на Острова, а само в България ги усещат читателите? :)

8

Анонимен

преди 2 години

След като и Шотландия излезне, тогава вече ще искат оставката на правителството.

7

Анонимен

преди 2 години

Капитализмът фалира. За бога, братя, не купувайте..................Защо не вдигнат цените на бензина и стоките заради дефицита и увеличеното търсене? Защо има опашки, а не се вдига цената на бензина и сстоките до равновесната цена? Нали така учат западните университети и икономисти? Защо не спазват пазарната икономика и продължават с комунизма си? Опашки няма да има, ако вдигнат цената до изчезването на опашките. Запада живее в социализъм и комунизъм.

6

бай ганю

преди 2 години

Добре са ама ше се оправят . Долу горе са като нас

5

Анонимен

преди 2 години

Е, няма страшно. Сега като се хвърлят да бачкат само млади британЯци като шОфери да покажат на чужденците колко са добри, че цъфне и завърже кралството. Аз така я виждам работата...

4

Анонимен

преди 2 години

Расистите и ксенофоби брекситъри мразят Европеиците и затова излязоха, сега какво искат баба си?...Нямат особено голяма симпатя към българските закоравели ганюги но реално погледнато кой от истинските държави в ЕС има!? :))))))))))

3

Анонимен

преди 2 години

Шофьорската работа да караш танкер с гориво е основно нощен труд. Заплащането е от порядъка на 32 пандури на час но ти трябват всичките допълнителни сертификати за безопасност. Има много млади кадри включително и българчета ( родени в ЮК ) които се възползваха от тази абсолютно безплатна квалификация. Бачка се четири дни и после 4 дни почивка.

2

Анонимен

преди 2 години

Проблемът ще се реши сравнително скоро тъй като почнаха субсидирани програми от правителството за обучение на млади шофьори. Кадри има при това много но не всеки има възможността да инвестира накуп сума от около 3 хиляди паунда за професионална шофьорска книжка. Този проблем с шофьорите почна още преди 10 години и никой не предположи че може да се стигне до лек хаус. За каране на танкер сертификатите са доста повече отколкото С+Е или HGV class 2. Брекситът в този случай не им е виновен, просто не инвестраха в обучението на млади кадри доста по навреме!

1

Асан

преди 2 години

Да са оправят.... Тук сме на изток от Рая