9

Александър Томов

преди 2 години

Здравейте на всички специалисти тук. Прав е г-н Рановски, прави се контрол, но кампанийно. Като има жертви и като ни натиснат медиите тогава. През другото време, трябва да сме удобни на всички и не правим проблем на никой. Назначили сме всякякви пенсионери от МВР, които нищо не разбират, но така е по удобно за всички. Ние контрол извършваме, но преди всичко имаме поети финансови ангажименти които трябва да изпълним. Това е служба ДАИ в родината ни. Всички знаят какво се случва, но . . .

8

Анонимен

преди 2 години

Да бе да , като разберат къде е кантара и го заобикалят, хаха . ами то ум се иска , подобни акции се правят с няколко екипа, и

7

Въпросът е спорен

преди 2 години

Скоро натоварих едно пале кенчета бира и склададжията ми каза че ако претоварят камион - половина глоба я плаща тяхната фирма, другата половина превозвача. По принцип шофьорите са най-малко виновни, защото не им е работа да зная колко тежи една макара с кабел или две гребла с мокър пясък, или 10 перални или едно ремарке дограма. Всичко идва по документи . а този с приказките че не можели да проверят да иде да се гръмне- щот проверките са на принципа "и ся , ко праим".

6

До Анонимния

преди 2 години

*** кух...За един камион няма никакво значение дали е сложил едно пале повече ,води се претоварен с 700 кг.Ако мислиш че това има някакво значение за спирачния път ходи да се метнеш от първия мост.Натоварена композиция по дефиниция НЕ СПИРА,всички си го набийте у канчетата РАЗУМ трябва, но и него го няма в сегашните шофьори.Мърлячи,простаци,арогантни,мрънкащи мразещи професията си.Картинката е това.

5

Анонимен

преди 2 години

До МоляХоди се застреляй. После оня, претоварения, като размаже няколко човека, щото не може да спре, ще реве и ще разправя "лелей, за стотина лева сега ще лежа в затвора". Не просто сваляне на номерата трябва, ами и солени глоби и затвор както за собствениците, така и за шофьорите.

4

Вуйчо Ваньо

преди 2 години

За претоварен камион - отнемане лиценза на фирмата, сваляне на табелите на ремаркето и влекача, а шофьора му се взима D категорията и като покара 2-3 години нелегално УАЗ-КАТА в гората ще му дойде акъла и другия път ще се замисли.

3

Моля

преди 2 години

Та шофьора ми казва - от един месец съм без работа, снощи ми се обадиха да взема един курс, че колега се разболял и аз се зарадвах, че ще изкарам стотина лева. Взех документите - товарът нормален, камиона минал преглед предишната седмица и тръгнах. Ти сега прави каквото ти е работа, но да знаеш, че ме затриваш тотално. Издирих работодателя, пиша докладна до шефовете да го накажат - и до там. Как са се оправили те си знаят.

2

Моля

преди 2 години

Хей, Рановски, с добра политика направете така, че самите превозвачи, а и шофьорите да не претоварват превозните средства. Вие веднага - сваляне на номерата и спиране от движение. Чисто катаджииски мурафети. Ама трябва акъл, вие в тази агенци сте все бивши от КАТ та човек не може да се надява на умно решение. В интерес на истината водачите на тези камиони са най-малко виновни. Спирам един и му казвам - ще ти взема книжката, ще ти спра камиона от движение - той само където не се разплака.

1

Анонимен

преди 2 години

Мерките са само едни, прокуратурата да почне да си върши работата. Съдебна реформа, да се възстанови контрола в държавата. Престъпника Гешев в затвора, като словенския му колега.