7

Гоце

преди 16 години

Може би съм го написал малко неразбрано, но имах предвид точно 25-те километра български железопътен участък за доизграждане. :) Колкото до "обидите", сигурен съм, че всички сме наясно, че "селянин" не е обида, а в случая опит за бъзик със сънародниците ни отвъд граница. Колкото до тях наистина съм съгласен, че трябва да им се остави свобода сами да се върнат към оригиналното, едно и единствено, истинско, българско самосъзнание. Може разбира се да им се помогне с малко ж.п. релси, зависи колко бързат. Съдейки по издадените документи за самоличност с надпис Р. България, май бързат доста.

6

Александър

преди 16 години

Абе хора много сте зле, не разбрахте ли, че точно тези обиди са казвани от сръбски агенти, или от македонски сърбофили. И тяхната цел е да изострят отношенията между "двата народа", и ние българите да си кажем, абе дайте да ги заебем тези "селяни" да се оправят. Точно това и е целта им. България да обърне гръб отново на Македония, и по този начин тя пак да се ориентира към Сърбия. Ясно ви е защо го искат това сърбите. Там 90% са българи, въпреки че някои не го осъзнават. Не бива да имате такова отношение към хората. А към номер 1. В България НЕ са изградени само 2 км. , а в Македония 23км. А ако имаш в предвид общо колко не се изградени в българските земи, независимо дали в несправедливо иззетите и, и към принадлежащите към Р България то да не са изградени 25 км. :)

5

AZ

преди 16 години

До Радомир жп линията е електрифицирана,до Кюстендил е криво-ляво,след Кюстендил е пълна скръб.Комшията ми е на 84 год.,първият му работен ден като 18 годишен е бил на тунела на Гюешево-границата,който тунел и до днес не е пробит.Иначе е добре като идея,но като осъществяване...Доста е забатачена работата.

4

зъбатия

преди 16 години

с тия селяни!?

3

пан Аслан

преди 16 години

Ами стройте по-бързо,бе!Кво чакате!?!

2

преди 16 години

da,be ...da im napravim i da ni pliuiat pak... za makedoncite

1

Гоце

преди 16 години

Да обобщим - 23 км. в Македония и 2 км. в България. Това означава, че българската държава трябва да доизгради 25 километра от вътрешната си железопътна мрежа.