19

Анонимен

преди 2 години

Железните конструкции са вечни!Искат само редовно боядисване!

18

дедовия

преди 2 години

продължение от 21:Имаше и жалба на човек, който е успял да премине моста, а засилилия се местен го удря на 2-3 метра по-напред. Дошлият екип на полицията е искал да напише акт на софиянеца, но е бил предупреден, че след обжалване, акта ще падне и ще се гледат с въпросния екип с окръжен прокурор. След това предупреждение, полицейският екип твърдо отказва да напише акт на местния, който всъщност е виновния.Това е съдържанието на една от жалбите, сложена в нечие чекмедже и не е пипна след това.

17

дедовия

преди 2 години

Стария мост беше с една лента. Виждал съм как местни тарикати чакат по-нагоре и карат с *** газ, когато някой софиянез например минава по моста. И понеже са с предимство, го закачат малко преди да излесе от моста, така че той да е виновния. Така си оправят проблеми по колата за сметка на другия.Има жалба в РПУ Благоевград от хора, пострадали по този начин. Като влязоха там от Вътр. сигурност преди известно време, намериха жалби срещу актове, писани именно по такива случаи.

16

До 7

преди 2 години

В Германия малка част от аутобаните са строени от нацистите, може да се информираш преди да пишеш, например. И са били с бетонови плочи и е пъти по-тесни. Стига с тия мантри за магистралите в Германия, ставате смешни! Това, което е било построено се ползва като място и терен, като прокаран път, и до тук с "аутобаните на Хитлер". Верно ли си мислиш, че само подновяват горният слой и газ до супка!?Ей, все едно ББ ми го говори, селска чест;)

15

Анонимен

преди 2 години

В Германия малка част от аутобаните са строени от нацистите, може да се информираш преди да пишеш, например. И са били с бетонови плочи и е пъти по-тесни. Стига с тия мантри за магистралите в Германия, ставате смешни! Това, което е било построено се ползва като място и терен, като прокаран път, и до тук с "аутобаните на Хитлер". Верно ли си мислиш, че само подновяват горният слой и газ до супка!?Ей, все едно ББ ми го говори, селска чест;)

14

Анонимен

преди 2 години

Налят с бетон!?

13

.

преди 2 години

До Ха! -> "Напълно ново съоръжение ще бъде изградено за 2 млн. лева." -> ето тук е заровено кучето! Някой иска да усвои еднои добри парици а за качеството на новото съоръжение... Няма да има нищо общо с качествения германски мост!

12

Ха!

преди 2 години

Какво като му е изтекла гаранцията преди 20г.? Значи ли че моста е негоден вече? Нима, като закупим нещо го ползуваме само в гаранционния срок и го изхвърляме? В Пловдив например, Железния мост е строен през 1911-13г., компрометиран е по време на чирпанското земетресение, ремонтиран е за два дни и влаковете преминават и до днес!

11

Анонимен

преди 2 години

Стария е на 80 години, колко ли ще изкара новия?

10

Анонимен

преди 2 години

м да.. можеше атракция да го направят .. ама нали трябва да се усвоят едни пари ...

9

До Анонимен

преди 2 години

За какво да го боядисваш, като не може да се открадне много? Виж, друго си е да усвоиш 2 милиона лева...

8

Пияния помак

преди 2 години

Мостовете в Кричим и Девин са плячка от Сърбия и са прокълнати. Още държат.

7

Анонимен

преди 2 години

Никаква поддръжка на съоръжението. Даже боя няма.

6

страничен наблюдател

преди 2 години

Скоро минах по него изглежда доста здрав...явно на никой не му е хрумнало да се реставрира...то и кой може да го направи, кадърните са извън границата на държавата...а парите от желязото дали няма да ги гепат...?

5

Анонимен

преди 2 години

Става дума за едни 2 млн. лева Другото не интересува никого !

4

Анонимен

преди 2 години

В Германия голяма част от аутобаните са строени от нацистите и още се ползват, само най-горният слой - асфалта се подменя. У нас махаме здравото за да го подменим с калпаво.

3

АЕЦ Козлодуй

преди 2 години

До Анонимен Е й ? Няколко моста и водопроводи ,много значи били ?

2

Анонимен

преди 2 години

Много са строили германците за разлика от руснаците.

1

Сандо

преди 2 години

Германския мост можеше да изкара още 80 години.Гледайте на новия как ще почне ремонт на ремонта само след 2-3 години!