Приятел, не че нещо, но ако говориш за моториста на 43 сек, в случая кара и изпреварва в насрещното...
Не подозирах, че удар отзад може да е смъртоносен. Това го разбрах, когато УБИХА г-н Милен Цветков, мой най-любим водещ. Почивайте в мир г-н Цветков! ПОМНИМ!
КОЛОЕЗНАЧА ОТ КРАЯ НА КЛИПА МОЖЕ ДА УЧАСТВА ВЪВ ГИНЕС, ЗАЩОТО ТОЙ ДОКАЗВА, ЧЕ ЧОВЕК МОЖЕ ДА ЛЕТИ!
На място не означава, че всичко е приключило бързо и безболезнено - все пак някой трябва да изчегърта размазания труп от купето после, за да го събере поне колкото за един ковчег. Питате ли ги на тия хора дали не им е болезнено това преживяване?
Шокиращо е да покажете труповете и осакатените, крака по пътя, черва, кръв, сплескани глави - няколко паднали маски не шокират никого.
Шокиращо е да видиш черва по пътя. Тия дето се качват по бордюрите, даже не спират да си съберат падналите бронии. Какво му е шокиращото на това?
KAT освен да прави статистика и да отправя призиви и молитви, май друго не може прави ... Както съм казвал и друг път най добре е КАТ се заличи и да се заравни , за да се изгради отново ... :)))
Терминът "починал на място" не означава "починал мигновено" - може да "починете на място" и 30 минути след удара, в страшни мъки. Не разчитайте, че има лесна смърт.
Винаги ме е удивлявал терминът**градска мобилност** _ _ при условие , че е пълно с движещи се селяни....... Ето още доказателства по темата - уви!
Тука в коментарите ще оправите движението и ще предотвратите ПТП- та...Ако имате идеи напишете ги с името си отговорен с аргументи, мотиви, анализи и т.н. Така с драскане по форуми нищо няма на стане. Пишете до полиция, АПИ, община, парламент, министерски съвет и т.н.
Истината е, че куцо, кьораво и сакато от кво се качи на 20 годишни дръгели и се помисли за състезател. Вчера например, един станал зад мен и ми бие къси-дълги, докато аз си карам с 50км/ч в ограничението, ама оня бърза и така и не разбра кога остана на 300 метра зад мен. Ето заради такива стават катастрофи, заради елементарно непознаване на правилника. Респективно, това къси-дълги треа да го направят наказуемо с отнемане на точки, особено когато се движиш в ограничението и не пречиш.
Това не ме шокира изобщо. Шокиращо е да видиш тежка катастрофа, в която предницата на колата я няма, а шофьора 30 секунди си събира червата обратно в тялото с някаква сляпа надежда, че може да оцелее.
Колко точно заслужено го блъснаха последния мотоциклетист, например? Като пишете глупости, поне мислите ли или не текат никакви електрически сигнали в мозъка?
Тези клипчета са стари. Гледал съм ги и преди. Без фатален край, само натъртвания, шок и размътени глaвици. Ще ви разкажа друго. Приятел на мой приятел става свидетел на катастрофа на малък междуградски път. Едната кола се запалва, а вътре 20 годишно момче със заклещени смачкани кракa. Нашия опитал всичко да го извади, но напразно. Момчето изгоряло живо пред очите му. Две седмици по-късно човека получава инфаркт и умира.
Важно за МВР е да събира глоби, не ги интересуват поведението на шофьорите, превенцията, ефективните наказания. България сигурно е единствената страна, в която за смърт след катастраофа се дава условно 3 години.Защо не обвържат данъци и застраховки с профила на рисковите шофьори?Стига с тези права, трябва и много задължения след като се качиш на 2 тона метал, който хвърши с 200 км в час.
На последната катастрофа на милин камък и свети наум. От една страна, таксиджията трябва да го пропусне, прави ляв завой. От друга страна, колоездачът е без отразителна жилетка, светлини и светлоотразители, таксиджията веднага казвам, че не го е видял в тъмното. Драги колоездачи, прочетете ЗДП, защото много от вас не го спазват. Много е важно да бутате колелото си на пешеходна, да не карате по тротоара и да имате светлини, светлоотразителна жилетка и светлоотразители вечер.
Шокиращи кадри от катастрофи, СДВР призова: Шофирайте внимателно!