146

Кърък

преди 1 година

Щото има криза за полупроводници. А пък ние можем да правим, дори цели проводници!

145

Владо

преди 2 години

През 1982г.баща ми купи чисто нов Москвич 2140 за 5200 лв в брой без да чака и ден от Мототехника,без връзки без записвания ,да вярно имаше 3-4 цвята ,но колата беше нова ,кара я дълги години без проблеми.

144

Кико

преди 2 години

Тъкмо се бях запътил да взема 2-3,да си имам де! Няма да чета коментарите,защото ще бъдат от Перник и околностите !

143

До Голяма лъжа

преди 2 години

Я кажи откъде е информацията за тази типична комунистическа долна лъжа? Междувременно ето ти цените на Мототехника от 1980 г. Волга ГАЗ-24 9200 лв.Polski Fiat 125P 8700 лв.Лада ВАЗ 2106 8200 лв.Лада ВАЗ 2103 7600 лв.Лада ВАЗ 21011 6600 лв.Лада ВАЗ 2102 6500 лв.Skoda 120L 6400 лв.Лада ВАЗ 2101 6100 лв.Skoda 105L 6000 лв.ИЖ-2125 6000 лв.Москвич 2140 5700 лв.Москвич 2138 5000 лв.ЗАЗ 968А 3900 лв

142

Голяма лъжа

преди 2 години

Когато фактите говорят тъпоъгълниците мълчат. През 1989 Мототехника продава на народа 87000 НОВИ коли. След това и близко не сме се доблежавали. Единствено Станишевата 2008 има 57000. Да доизкарваш старите коли на Европа и да им доизносваш дрехите, мебелите и бялата техника не е повод за гордост. Плюс далаверата наречена реекспорт. ТРАГЕДИЯ!

141

Анонимен

преди 2 години

Братовчед ми е роден Юни 1971 г., два дни по-късно вуйчо ми направил вноска за кола. 1985 г. си купиха полски фиат от големите. Родителите ми купиха жигулата от тях, 20 годишна. Преди Жигулата имахме Москвич осмица, купен от другият ми вуйчо. Те бяха чакали няколко години и си купиха Вартбург. Преди Москвича, родителите ми са имали Заз, вратите са се отваряли наобратно, купен много на старо. Работник в Кремиковци и Медицинска сестра. Обясняват ми колко добре живеехме, но спомените ми са други

140

Анонимен

преди 2 години

Преди 1989 година всеки, който искаше да си купи нова кола, си я купуваше. Сега купува кола на старо. Не знам за какво чакане пишете, когато всички, които след 1989 имаха коли, имаха коли и преди 1989, а които нямаха коли преди 1989 година, нямат и след 1989 година.

139

Анонимен

преди 2 години

Какви месеци сега се чакало?! Сега ако не купиш от колите на склад при дилъра, чакаш година-две. И не става въпрос за някакви суперекстри, а за най-елементарни неща.

138

Истината

преди 2 години

До Пенсионер + Пиша това, което беше. Това беше периода, когато следях как вървят продажбите на коли и си купих две коли, първата дни след вноската. Хората масово не знаеха, че могат почти веднага да си купят кола различна от Лада, записваха се за Лада и чакаха, а можеха да си прехвърлят номера за друга кола, да изчакат следващата доставка и да си я купят. Вместо това като виждаха, че номера им щеше да им даде възможност да си купят другата колa, те чак тогава го прехвърляха, но вече беше късно.

137

Бай Атанас

преди 2 години

През соца се чакаше с години за Лада...баща ми чака поне 10 години, накрая му писна, прехвърли се за Трабант и го взе след 2-3 месеца. А тоя трабант що багаж извози по пътичата не е истина. Но много често започнаха да му крадат акумулатора през демокрацията....един 4 акумулатора = на цената на трабанта на старо...и накрая го подарихме:) Много малко са българите, които ще си купят кола нова. На 90% от новите коли са служебни(ничо че ги карат като лични).

136

Анонимен

преди 2 години

Преди 1989 година хората имаха пари и изкупуваха всички доставени коли веднага след доставката. Затова чакането беше до следващата доставка и само за Лада се чакаше малко повече. Сега хората нямат пари и колите стоят на склад и чакат купувач. Искаш ли нещо различно от колите на склад, чакаш и то много. Примерно доставят даден модел само с автоматични скорости и искаш ли ръчни скорости, чакаш с месеци и години

135

.

преди 2 години

Връщайте се към колите без полупроводници бааа! А дали колата ще има радио или не... голем ПРАЗ!

134

???

преди 2 години

Написал си, че сменяш на 2-3 години двете семейни коли и ти било по евтино. Би ли обяснил как е по-евтино, когато Каското за нова кола е няколко хиляди лева.

133

Истината

преди 2 години

Истината е, че сега е доста странен начин,по който се купува нова кола. Дилърът доставя някакви коли с някакви екстри и като питаш защо няма нещо си, отговаря, че не се търсело. Примерно: най-обикновен цвят - син или червен, вграден GPS - и двата вида, автоматични скорости и т.н. Две са възможностите - преглъщаш липсата на това, което искаш и купуваш това, което "се търсело" или чакаш месеци до около две години да ти доставят исканата кола.

132

Истината

преди 2 години

Истината е, че през 1985-1989 за кола се чакаше до първа доставка, а те бяха няколко пъти в годината. Имаше две изключения - Лада, за която се чакаше повече от година и Москвич, за който се чакаше около половин година. Останалите - Застава, Шкода, Вартбург, Трабант, Запорожец и не помня дали имаше други, се купуваха при първа доставка. Тънкият момент беше да си записал предварително за определената марка, а не като дойде доставката да се прехвърляш към другата кола, виждайки, че можеш да я купиш

131

Анонимен

преди 2 години

Голямата екстра, червен или син цвят, за което сега чакаш над една година, ако цвета го няма при наличните на склад.

130

Анонимен

преди 2 години

Забелязвате ли? В България ще скочат цените на колите.

129

Соц-а

преди 2 години

Не знам коя година е било, но мой роднина не можеше да чака да му дойде реда, и си купи обикновено употребвано Жигули 2101, на 7-8 години, на цена 6100 лв, при цена на модела в Мототехника от 6500 лв.Аз скоро си купих кола от дилър, върната от лизинг, на 4 години за точно 20 хил.лв, която като нова е струвала 72 000 лв.Така че, за социализма, по-добре да не коментираме въобще.

128

Анонимен

преди 2 години

Авторката, при соца се чакаше шест години, а не шест месеца. И причината не беше недостиг на чипове, а ненормални държавни политики.

127

Анонимен

преди 2 години

И на мен ми се е.. мамата до като чаках Майбаха.