8

до 5

преди 2 години

Във Варна от доста време е така-само електронен достъп до билет. Купува се от автомат в автобуса със стотинки или левчета. От машината излиза нещо като билет с баркод и като го валидираш в следващия автобус, може да се сменяш линии докато изтече времето. Времето е различно от 1час/1лв и нагоре..до карта между 10 и 900лв за неограничено пътуване, навсякъде. Прави впечатление, че вече бабите и те се оправят с лекота. Жалко, че и тук спряха нощните линии.

7

Анонимен

преди 2 години

Вирусът работи след 22 часа. Това представление ги гледахме вече, чакат се новите идеи за действителността.

6

Анонимен

преди 2 години

Да живее ГЕРП!

5

Веселинъ 7112136860

преди 2 години

"...и това лятото" .Нов шедьовър на еврео-турко-mangaлската "мисъл"

4

Далеч от Ганьоленд

преди 2 години

единствената столица в ЕС нез денонощен грасдски транспорт, а и не само абсолютна Африка е България и калната София. Мизерия амаи МИЗЕРИЯ. За сметка на това промития Ганьовски мозък има огромно самочувствие без грам покритие, за да си даде сметка в какво пакистанско гето живее. Разбира се това в начина за избиване на комплекси-чрез биене в гърдите!!

3

Анонимен

преди 2 години

Докато не се направи един билет да е валиден за дадено време примерно 90 минути - 2 лева, но да може да смениш колкото поискаш превозни средства + метро, няма да има подобрение. Такова нещо аз поне не знам да има никъде в развитите държави - едно превозно средство, един билет. Метрото също е общинско, но не е вързано със наземния градски транспорт. Е има дневна карта за всички линии, но защо трябва човек да дава 4 лева, ако примерно му трябват да смени 2-3 превозни средства в порядъка на час?

2

Анонимен

преди 2 години

гадовете от бсп и итн спряха и транспорта

1

Анонимен

преди 2 години

София е умрял грозен град, пълен с балъци дето са се заробили да плащат хиляди евро на квадрат следващите 20 години!