До "Дъ специълист". Аз взимам няколко пъти повече, но гледам по възможност да си оправям сам нещата. По сервизите като цяло са много зле. Забелязах че колата като минава през локва волана се одървя докато оглеждах какво става, видях че ремъка е сложен неправилно когато ми сменяваха алтернатора. Свалих го и се опитах да го сложа пак нарочно неправилно и тогава се сетих че "майстора" разправяха колко били гадни ситроените и как трябвало да свали компресора на климатика за да сложи ремъка.
Лека му пръст! Просто все по-малко се чете и всеки мисли, че като е заварявал асмалък се е научил. Този занаят е един от най-трудните за научаване. Навремето имаше куп обучения, инструктажи, беседи и практика, много практика. Особено в КРЗ, КЗ, Разни военни производства. Един добре подготвен човек, няма да подцени опасностите когато има и горива. Ако не знаеш-питай, чети
До До СтояновВ Италия имат пътища, заплати минимум 1000 евро. Когато и тък стане така, тогава сравнявай с Италия. За сега с тия пътища и тия заплати ще караме по български.
До До СтояновТо който не разбира не пипа. Защо трябва да отида в сервиз да ми сменят накладките, като мога да ги сменя за 10 мин?
В Италия е така. Нямаш право да пипаш каквото и да е по колата. Всичко в сервиз и майсторът носи отговорност. Тук можеш да изтупаш колата пред блока и да форсираш, да чукаш и тракаш, съпроводено съответно с най-често употребяваната българска фраза.
Резервоара не се взривява, защото е заварял около него, а са се взривили изпаренията в него.Свързано е със заварката и щипката на масата. Пред мен се взриви резервоара на дизеловия служебен бус, докато заваряваха задните му калници. Добре, че бе дизел и взрива разду резервоара и изби тръбата към гърлото за зареждане. Имаше много дим, но и нищо друго не бе повредено. Това е спомен от преди 20 години.
Няма нужда да е заварявал резервоара , за да избухне. Имайте впредвид , че металът се топи при температура над 1000 С, а при тънките ламарини, докато "прикапеш" и на 50-60см вече е нажежено, затова се ползват мокри кърпи- да ограничават топлообмена.
Май метални резервоари по колите не се слагат отдавна? Това да не е някакъв Космич или Лада?
Когато си специалист по всичко е така, но лошото е, че най-главният ''специалист'' по всичко на държавата още не е загинал!
От утре очаквайте нов закон. Забрана на човъркане по колите извън сервизите. Винаги като стане нещо (дори и единичен случай) , се измисля нов закон който не помага с нищо.
Да почива в мир човека!Преди около 20 години бащата на приятел пострада по същия нелеп начин. За щастие има късмет и оцеля (с белези и до днес)
Бензинов резервоар, дори празен, съдържа бензинови изпарения. Те могат да предизвикат взрив. Затова горивни резервоари се заваряват пълни догоре с вода.
Хората имат навика да пренебрегват опасността от пожар при заваряване- един познат за малко не си подпали къщата докато заваряваше решетки на прозорците.
Резервоарът на автомобила му се взривил. Но в България е честа практика всеки да си човърка по колите.
Мъж загина докато ремонтира автомобила си