До 12Ха,ха,хаНяма начин да е е станала сериозна повреда при която е спрял двигателят и толкова много е спряла да работи подводницата ,че е даже и акумулаторите са се изтощили и радиостанцията е спряла да и никой не знае къде са сега.Много добре знам ,кое е по-тежко от водата и желязото ,но най-логичното е подводничарите да са отишли под 500метра и корпусът да не е издържал на налягането!
Когато самолет се разбие, понякога оцеляват хора - по чудо, без никой на очаква, но оцеляват, винаги има шанс. Но при подводниците........ няма шанс, за съжаление.
Желязото е по тежко от водата. И при повреда отива на дъното. Вземи едно железни топче пусни го във стъклена чаша вода и го питай какво прави на дъното. ХахахахаИзвинявам се са подигравката ако си под три годишен.
Желязото е по тежко от водата. И при повреда отива на дъното. Вземи едно железни топче пусни го във стъклена чаша вода и го питай какво прави на дъното. ХахахахаИзвинявам се са подигравката ако си под три годишен.
До 8Ясно е написано ,че максималната дълбочина на която може да се потопи без да има авария е 500метра.Какво прави на 700метра?На аборигени и най-модерните оръжие да им дадеш те ще се самоубият с тях!
Никакъв въздушен джоб не може да има, защото 700 м това са 70+ атмосфери и няма вариант, за съжаление. Приключени са.
Подводницата е немска, 40-годишна, построена в Кил - информация за някои почитатели на съветските такива. Впрочем, аржентинската, която потъна през 2015, е от същия проект.
Престанете с глупостите и простотиите. Ако има ваши близки от екипажа май ще виете на умряло.
Казват, че преди няколко дни тайно била минала през Босфора и навлязла в Черно море. И казват, че не била индонезийска подводница, а била отановска.
Е, каква да е съдбата на екипажа ? Като аварира подводница, всички умират. Ако пък има оцелял в някой въздушен джоб, до 20тина часа няма да има. Та, пишете ги мъртви.
Изчезна индонезийска подводница, вероятно е на 700 м дълбочина