Абсолютно си прав! Ама има много шофиори дет само могат да въртят геврека и нищо друго... Виждал съм какви ли не проститии... Например му свтва чек енджин и му викат.... Трябва да долееш масло! И той купува пет литра и налива докато се покаже от гърловината. :) Така е с всички други течноси.... Няма min/max.. До гореее! Или пък сменя си сам маслото на ДВГ. Ама развърта пробката на скоростната кутия. После налива в двигателя и става мазало :)... Мъка... Мъка... Матряла не обича да чете :)
Никой нормален водач няма да напълни резервоара на антифриза до горе. На самото резервоарче е обозначен минимума и максимума. А когата течноста в резервоарчето е в границите на максимума а течноста при загрял двигател излезне през капачето на резервоара това означава че или вентилатора за охлаждане на радиатора не работи или нещо с гарнитурата на главата не е в ред.
вярна,колкото и Вартбург 353 ще вдигне от 0-100 за 5 секунди, без да се обиждат собствениците на такива дзверове.
Беше ми забавно да прочета статията на ***.Наистина забавно.Адмирирам желанието за търсене на информация, но още на втория ред си личи, че и гума не си сменяла.Голяма простотия е написана!Само импотентен ветеринар дето и колело не е карал ще повярва.
Опелите пукат радиатора. Клапана е предвиден да изпуска газова фаза. Високата плътност на охлаждаща течност повишава налягането и ако маркучи са нови, заминава радиатора.
До 1Веднъж ми се случи. Бях на палатка в далечния край на язовир Голям Беглик. Вдигнах капака и видях, че в казанчето няма и капка течност. Кой знае колко време съм карал така.Карах на тръни 20 километра до Сърница и там долях 2 литра антифриз и литър дестилирана вода.И до днес си я карам тая кола, 2 години по-късно, така и не разбрах къде се загуби тая течност.
който не е пукал маркуч посрещ нищото и не е отварил капака да види че няма капка антифриз за да се прибере, да си кара безгрешната нова кола и да си плаща лизинга и каското
Антифризът може да е враг - ето защо