Става ясно че България трябва да удвои магистралите до Гърцияи ЖП транспорта =ПИРЕЯ=Този кораб Ще ходи до летящите холандци РотердамДо три четири години този кораб ще разтоварва в Гърция и ще има много работаОПИЧАЙТЕ СИ АКЪЛА ОТ РАНО =БИЗНЕСА=
Закарайте Сомалийските пирати и ако немогат и те да се справят тогава нашите роми за 24часа ще оберат до последната бормичка.
Три дни след като го отворят ще забравите всички глупости дето ги изкоментирахте, разбирачи такива.
А сега да видим къде трябва да минава ,,Един пояс един път,,Да помислим , кой го строи и защо. Корея има ли полза от него? И ако стане воина дали първите цели няма да са Суецкия и Панамския.
Ще почакат още няколко дни. Имало е и по-лошо- заради арабо-израелската война каналът беше затворен от 1967-1975г. Тогава доста кораби останаха блокирани в Горчивото езеро, включително корабът на БМФ Васил Левски.
От китайците нещо добро има ли?Коронавирус,подкрепа на диктаторите Путин и Ким Чен Ун,блокаж на морски пътища.Сега ощетените да съдят китайските комунисти.
Ха,северният морски път бил алтернатива!!!То по-добре да заобиколят Африка ,отколкото цяла Азия за да минат през алтернативата руска.
Алтернативата е северният морски път, който е по живописен заради ледовете и там няма как да заседне, защото има ледоразбивач. Проблемът е да не падне нещо зад борд, че замръзва веднага.
Ще се вдигне много цената на китайското карго за Европа след тоя инцидент.Ще закъсаме за китайски маратонки, тишърти и шорти, плат за шиене на маски, както и конци за шевни машини, също така и некачествени инструменти за домашна употреба, ширпотреба, кламери и топлийки.
Сега единствената надежда ни е глоалното затопляне да се ускори. Още малко да се вдигне нивото на океаните, и корабът ще се измъкне от плитчината. Запалете всички лампи и усилете печките, да помогнем на глобалната търговия!
Нали казаха, че ледовете на полюсите се топели и нивота на Океаните се покачвало, как е заседнал. Мислете бе, не е трудно. Тръмп каза, че няма такова нещо, като топене на ледовете и Глобълно затопляне.
Защо Суецкият канал е по-важен от всякога?