34

преди 16 години

prost si ti! q vij horata po sveta kakvi vlakove imat i kakvi imame nie, kude si mi trugnal da patuvash s vlak kato nashite? i posle se oplakvat takiva kato tebe, kelesh

33

k

преди 16 години

За номер 27 имам предвид,че е !!!

32

k

преди 16 години

Всеки има право на собствено мнение,но номер 27 е наистина голям .От Добрич съм и бях задочна студентка в София.Пътувала съм наистина много по този маршрут и с влак и с автобус.За мен в повечето случаи избора с какво да пътувам не се е определял от цената.А и като си купиш билет без отстъпка и спално място,цената е същата като за автобус.С тази разлика,че като пътуваш с влак е много по-удобно,и като време(вечер)и като комфорт.Последното ми пътуване с автобус беше наистина кошмарно-не е нужно да си над 180,за да ти се иска да изкъртиш седалката пред себе си(заедно с ,който дъвчеше кебапчета и отделяше газове през целия път).Влаковете са много мизерни и ползването на тоалетни е препоръчително само при много спешни случаи. Понякога не мога да се начудя на глупостта на хората!?Факта ,че са загинали 8(за сега)невинни човека да те кара да си мислиш,че ето,ако бяха отделили повече пари,можеше да са живи.А колко хора загиват по пътищата ежедневно?

31

Bg

преди 16 години

4e e glupost da govorim za sabotaj ot ne4ia strana,tova e taka.Ama aide da ne si pripomniamae koi kakvo e napravil,4e ako bog nakazva,turcite niama6e da gi ima na zemiata.Vsi4ko dobro

30

i

преди 16 години

mnogo si prost samo 6te ti kaja......nomer 20 3 prav.....ima hora koito sa bolni ot razni zabolqvana na 4ervata hodi na tqh im kaji dali mogat da putuvat 4-6 4asa bez toaletna.....puk i da ne govorim 4e ako putuva6 s vlak cqla no6t ima kude da spi6 i drugiq den da si svejarka da si svur6i6 rabotata i o6te su6tata ve4er da se vurne6 obratno za polovinata pari...v busovete sedalkite sa nabluskani edna do druga za da se suberat pove4e putnici ako si povisok ot 1.80m trqbva da iskurt6 sedalkata ot pred za da moje6 da sedne6....puk kato iskliu4im rqdkite slu4ai kato tozi v vlaka si e dale4 pobezbedno......posigurno se ose6tam kato putuvam s samolet otkolkoto kato putuvam s bus ili kola po bulgarskite puti6ta

29

Kolega

преди 16 години

...kakvo shte kajesh za mirizmata na staria ni AIR MAX!!! K'vi shafneri be tova sa naj-obuiknovenni konduktori....povecheto ot taih sa ...bashta mi sushto e rabotil takuv... Naj-verojtano e grumnal kotela, kojto e na tvurdo gorivo... Edin vid vuglishta!!! Moje da sa se ihitrili i da sa gi prerabotili na nafta ili neshto podobno, za da otgovariat na EU-iziskvaniqta....i da sviat nqkoj lev...vmesto da kupiat po-novi vtora upotreba.... K'vo da kaja BULGARSKA istoria mani....do sega v BG-nikoj vinagi taka se pravi s kotlite...dobre, che oshte nekoj TEC ne e dal fira... ;)))

28

DevilishSoul

преди 16 години

Практически е много трудно огънят да премине от единия в другия вагон ако липсва запалимо вещество. Вагоните контактуват посредством Каучуков машон, зад който е рамата на вагоните. Дори и той да се запали, зад него е метал! Пътническата връзка между вагоните също е метален мост, както всички знаят. Електрическата е извън пътническата част на вагона, както и спирачният маркуч. Дори и вагоните да са ползвали общ отоплителен агрегат, почти невъзможно е огънят да премине от единия вагон в другия през топлата връзка между вагоните...

27

преди 16 години

N20 mnogo li ti e slojno ako ne hodish do toaletna 4 ili 6 chasa???? tova e predimstvoto vuv vlaka taka li? a parite? vseki den li patuvash, che si trugnal da pestish??? togava si traite i ne se oplakvaite kolko e mizerno vuv vlaka,studeno i t.n!!! za tolkova pari tolkova!!! mir na praha na zaginalite !

26

rado

преди 16 години

Аз съм от добрич и както се сещате съм пътувал с този влак не един път .Веднъж го чакахме на гара Добрич 2 часа защото локомотива се беше запалил някаде преди добрич .а друг път на гара Дългопол както си патувах "първа класа"се усети дим и вагона се запали нещо отдолу разкачига го и ни преместиха вси4ки втора класа обезщетение никакво

25

born dead

преди 16 години

Вчера поне 3 човека умряха в мизерен влак.Вчера поне 3 333 333 за пореден ден не живяха, а мизерстваха в безхаберия...

24

преди 16 години

ДА БИ МИРНО СЕДЯЛО - НЕ БИ ЧУДО ВИДЯЛО -СПОМНИ СИ КАКВО НАПРАВИХТЕ ПРЕЗ 1984-85 СЕГА БОГ ВИ НАКАЗВА А НЕ ТУРЦИТЕ. ДЪЖД ДА ЗАВАЛИ - ПАК ТУРЦИТЕ ВИНОВНИ

23

преди 16 години

OSTAVKI na ministura na transporta i Reviziii v BDJ

22

дядо мраз

преди 16 години

какъв е този *** коментар за саботаж на турците, ти човек имаш ли връзка с главния мозък, или по рождение са я отстранили?????

21

DevilishSoul

преди 16 години

20Глас в твоя подкрепа!

20

skolex

преди 16 години

Чудя се как може при такава трагедия пак да се намират хора,които да се дърлят един с друг?Било саботаж!!!От къде знаеш,че сред жертвите няма и от турското малцинство,че твърдиш,че било саботаж от турци?В този влак е имало всякакви. А относно това,че някой каза че всички сме ползвали БДЖ.Как няма да го ползваме? Знаеш ли,драги господине или госпожо че все още билетът за влака от Бургас за София е почти 2 пъти по евтин от автобуса(говоря за студентски).Освен това експресът пътужа 6 часа и 20 мин а автобуса за 6 часа(тоест откъм време не си на далавера) и последно ,но не по важност във влака ако ти се доходи по малка нужда винаги можеш да отидеш,а не да гледаш сърдити физиономии на шофъори и стюардеси,чиито шефове ги карат да гонят график и смятат,че за 4 часа от София до почивката в СТЗ хората нямат физиологични нужди!!!

19

turchin

преди 16 години

Hei PARCAL , za tvoeto maloumie sa vinovni turcite ..nali?

18

аз

преди 16 години

Аз пък пътувах при последния голям студ - на 16-17.02, от София за Варна. Беше убийствено студено и спахме с всичките си дрехи, шафнерът лъхаше на бъчва и се държеше арогантно, а в тоалетната имаше два пръста замръзнали "отпадни" човешки продукти заледени като пързалка. Време е да се промени БДЖ, ако не - да се закрие. Време е да се промени остатъкът от държава, ако не - да се закрие!

17

DevilishSoul

преди 16 години

Не бих искал да си мисля, че е саботаж... Това би било доста неприятно...

16

slava

преди 16 години

tova e s1butaj na turci.

15

DevilishSoul

преди 16 години

12,за безхаберието си напълно прав...Но искам само да уточня, че ако влака се "скъса" пада налягането в спирачния цилиндър на локомотива и спират всички вагони заедно с локомотива.. Това е така, защото цялата композиция е система от последователно скачени 'съдове' по отношение на спирачния въздух и прекъсването и само в една точка,означава падане на налягането и спиране на целия състав...