Пич, не вярвай на клипове, ами *** с кола някъде и я потопи в 50см вода да видиш колко е херметична, бай бай..
До 33 до 34тиТова, дето пали е батерия, а въпросът ми беше нарочно так зададен.И след всичко казана от теб (йеее Goolge .. йеее)Обасни ми, драги самохаресващ коментарите си ***, как и по-какъв начин пречи това? Батериите са изолирани. Дори има видеа, на коли гаещи в половн метър вода. А после попитах, нима вярваш, че ако бяха тоооооооооооооооооооокова опасни, щяха да бъдат легални навсякъде?!
Аз не знам за себе си, обаче ти си типичен технически неграмотен с пропуски още от физиката за 7-8клас. На български това дето пали му викаме акумулатор и е оловно-киселинен. А в колите хибриди и на ток са пакети от типа 18650 или друг размер и се палят от теч и пряк контакт с кислород. ВСЯКА батерия трябва да има чип/платка/друго, което да изключи при голям ток на късо, при презаряд>4,25v или под 2,90v, както и се контролира тока и температура на пакета/те. Демек не е както си го представяш!
От 24Олеле! Как може да има хора, които не одобряват, защото не са чели фактите! Това аслъ, че сме загубена нация!
До 33"Да се пази на СУХО!! Т"Честно ми кажи - нима батерията на твоята кола гизне във вода? Колко пъти ти се е случвало, да те навали държа и да не можеш да запалиш, чащото акумулатора е ... мокър? И сериозно ли си мислиш, че някой ще пусне кола в странта си, която като мине през една локва и убива хората на улицата? Чеснто ли си толкова загубен?
Абе философи с философи, намерете една стара литиева батерия от лаптоп, телефон или друго. ПРОЧЕТЕТЕ много внимателно какво пише по нея и вижте по разни форуми (като пишете името и)как се разглобява, какви защити има, как се зарежда..., как може да се ползва за друго и най-важно-колко жизнени цикъла има. Всеки елемент има чип контролер, платки и куп връзки. Да се пази на СУХО!! Това е много опасно нещо за кола, която е навън в кал, пепел и дъжд. Не случайно има запалени. Тези са временни модели
Единствения ефект от електрическите автомобили е че замърсява ето се прехвърля предно място на друго но не се намалява. Даже се увеличава. Ама иначе ако ще но бръкнат в джоба с тях.
"Екологичната неправителствена организация Гринпийс обвини Volkswagen, че не полага достатъчно усилия при продажбата на електрически автомобили"Не че нещо, ама ако можеха - щяха да ги продадат, да произведат още и тях да продадат. Значи сега на Грийншитс са им виновни ФолксВагин че хората не щат електрички? Ей, ощипаните госпожички пищят по-малко от тия.Аз пък апелирам на всички членове на Грийн-а да им продават тока по по-скъпата тарифа(от волтаици). Да ги видим колко са отворени.
Корпорацията Ваг винаги са ме дразнили неимоверно.И то заради безумната им ценива политика на безкрайноте екстри. Гледаш кола за 49 900лв в най-високото оборудване по ценова листа и след кратко четене осъзнаваш, че колата е гола като пушка. Добавиш климатик, лети джанти и аларма..и цената рязко става 89 900лв.Може и да не съмправ, но в тази ситуация, кшиентА остава с лошо чуество към марките им. Японците и корейците винаги и ат 3 варианта, но знаеш, че в най-високия получаваш наистина всичко
До Анонимен"Не знам за всичко останало, но след като Фолксвагените не си построиха завода у нас, пожелавам им класически фалит."А аз ти пожелавам, да имаш компания за милиони и да си направиш прозиводство в БГ, да те съсопят от подкупи, да ти го затворят и да го окрадът ...Заото това щеше да стане. Как можеш да желаеш зло на някой, за такова нещо? Ти ... ти си зло! Ти и проклетият ти ген.
Не знам за всичко останало, но след като Фолксвагените не си построиха завода у нас, пожелавам им класически фалит.И без това, от много време, колите им са пълен смях. Толкова дълго, корпорация за стотици милиарди, не можа да си оправи софтуера на най-важната елвктрическа кола и ги пусна с поне година закъснение...и освен това, според ревютата, все още са пълни с бъгове... пълен привал. Ако спрат да създават пречки, и завода на Тесла до Берлин заработи..ще ги отнесе като кьорав делфин шамандура
До Анонимен 7чказаха ви за дизела, как и с какво ... Нищо не направихте! Евро пет, евро мет ... писна ми вече!
До АнонименХората имат коли с пробег по 300-400 000 км вече и още не са ги сменилои. Ама ти след 3 години си сменял. И обясни ми едно - Минаваш 350 от тея 480 км. За 15 минути можеш да заредиш 170-80 км. Реално имаш още 300+ км пробег. Или искаш да ми кажеш, че караш по 480 км с личния си автомобил и не спираш? Ок. Браво на теб. Ама такива като теб са под 0.1%. Знам, чащото гледам данните трафика в моята страна. Никой реално не кара толкова.
А фактите са, че атомната енергетика отделя точно 50% по малко въглероден диоксид на киловатчас. Като се вземе предвид колко киловатчаса се изразходват на ден в света, разликата става колосална. Също така, хибридите са 14 пъти по ефективни за намаляване на въглеродните емисии в глобален мащаб. И двете неща на английски излизат в реферирани списания.
Другата странност е,след като германците промотират толкова много "зелената" сделка и пробутват соларите си, защо произвеждат дизеляци с фалшиви параметри като луди и горят въглища и искат втори газов поток. Пак не търся логика.
Едно не разбирам обаче, след като Тойота непрекъснато е в първите места за най малко въглеродни емисии (т.нар. класация зелен производител), а тесла дори не влиза в десятката, как така решиха да субсидират теслите. Логика не търся.
„Гринпийс“ срещу Volkswagen: Лъже ли автомобилният гигант?