Вчерашни пичлемета, които са били в Ташкент, когато са се произвеждали тези коли, нямат право да коментират автомобили, които са издържали проверката на времето От позицията на какво??? На 20г. БМВ-та които са си купили за 1000лв. с парите на тате и вече си мислят, че могат да дават"компетентно"мнение, смях !
До пфу!За ти пфу на муцуната...семпла!Едно време от влака от Москва слизаха изгърбени от тежест ганьоиди! Мъкнеха от там всичко, щото тук даже куклите бяха от картонени пресовки, с ръчно рисувани лица и телца, пълнени с парцали и дреб! Ама забравихте, неандер-талци какво бяхте! Не че сега сте друго! По едно време живнахме, за да пропаднем най-ниско!
Пак някакъв засранец ми е изтрил покта! Защо бе, бастардче, някой можеше да прочете нещо умно!
Какви са тези глупости? Кой го интересуват тези трошки, които за щастие вече не се срещат по пътищата. Глуповат превод на безмислени статии.
Русиаморкините де са бре? Или само когато темата е за путин или за режима му тогава им се нарежда да тролят
България просякинята на Европа с двойна минимална заплата на великата Русия.Затова и децата на гнусните русофили са на запад, а не в Русия.
До SHEFA-ей евала вярно е.следя ти постовете и немога да те хвана.пишеш само истината.нека пълнят панталоните тези дето те плюят.пр.да допълня петиците и седмиците са с тънката ламарина.докато жигулито е с 1.2мм.
До българин 82Които са бълвали най-страшните изтребители в света1 Спитфайерите и Харикейните са обръщали веднага назад, като чуели за тях! И Лайтнингите също! И като си помислиш, че сме го постигали, благодарение на изумителния ни технически гений, със шперплат и зебло от чували! А моторите им - дело на ръцете на майстор Киро от Божурище!
РУСИЯ ПРАВИ ВСИЧКО -ДА Е НАДЕЖДНО-ДА СЕ ПОТДЪРЖА ЛЕСНО-И ДА Е ЕВТИНО.-ПРЕДИ 50 Г-В РУСИЯ СЕ ГУБЯТ В ИКОНОМИКАТА 100 000 000 ДОЛ.-ЩОТО ХОРАТА НЯМАТ ВЯРА НА БАНКИТЕ И ДЪРЖИ ПАРАТА В ДЮШЕЦИТЕ.-КАК ДА ИМ ГИ ВЗЕМАТ?-ПРЕЗ 1971 Г ИЗЛИЗА ВАЗ -ЖИГУЛИ-ЕВТИН АВТОМОБИЛ И НАДЕЖДЕН.-ТА ТЕ ТАКА ПАРИТЕ ИЗЛЯЗАХА НА ПАЗАРА.
Ладата си беше без грешка, но за съжаление Лада карах само на шофьорския курс и после взех друга кола, защото другите се купуваха веднага при първата доставка, а за Лада се чакаше 1-2 години. Дефицитна беше, но имах куп съседи, които си накупиха Лади, вкл. и този модел. На запад дефицита го скриваха като вдигаха цената до степен, при която достатъчно купувачи отпадаха, а то и сега си е така.
До Анонимен 78защо сравняваш Северна Корвя и говориш глупости, даже и те произеждат коли, за разлика от нас, а защо не говориш за Виетнам и Китай , ако СК е някъде около нас, почти я стигнахме като пуснахме метрото, то другите 2 държава са мнооооого по напред от нас
Вярно ли, основната тена на оществото е лада на 45 години това е че опасно да стъпваш по шахтите, това че има струтища в цялата държава не е проблемважно е за някаква си лада какви зяблуди е имало някога си Вие сте нещо съвсем сте объркали фокуса
ВАЗ 2106: Тайните и заблудите зад най-престижната кола на СССР