39

Иван

преди 3 години

В Рударци ни беше вилата и винаги ползвахме главните пътища - за Перник, а на Драгичево - разклона и си в селото Рударци.Иначе този път е със серпантини - вие се по хълмовете и е живописен, но е между Владая и Кладница и - до язовирчето в Рударци, както и да е - навремето си работеше добре пътят, учудвам се, че не може да го постегнат.

38

Анонимен

преди 3 години

Батко дръж комина да вземем парата и после пускай

37

Анонимен

преди 3 години

Уж туриха най-новата асфалтова бадана и мантинела, па то какво стана - росата отнесе всичко в дола. Ама АПИ откъде да знаят че може и да завали. Това не им е дошло на ума.Е то откъде да предвиди човек всички природни катаклизми - роса, слана, мъгла.

36

Анонимен

преди 3 години

Тия лапачи не трябва да бъдат допускани до нищо, свързано с пари и асфалт и пътища и фирми.

35

Анонимен

преди 3 години

Смешки и лафчета, не било ясно защо ли пък се е помлял целия път от едно валежче.

34

Анонимен

преди 3 години

Не АПИ а ЛАПИ. Кой ще върне лапнатите 6 милки?

33

Анонимен

преди 3 години

Тия дни направих едно пътуване и за пореден път се изумих как правят пътищата в Европа, минах из Провянса поне 2000 км и яко дъжд - край пътя дворовете наводнени, но по пътя нито локви, нито потоци , нито вадички...така и не разбираш къде и как се изтича толкова вода , и все тая дали е А63 , D15 или N151 .

32

Анонимен

преди 3 години

Хората е трябвало да са умни и да се изнесат преди дъждовния сезон

31

Анонимен

преди 3 години

До 37 АнонименПроизведено след 1989 година. Пропуснал си.

30

Анонимен

преди 3 години

Всичко българско и родно е доказано негодно!

29

Анонимен

преди 3 години

Тия от АПИ са по-добри в процентите и деленето, отколкото в пътното дело.

28

Анонимен

преди 3 години

Леле па то няма асфалт, как да не се срути!

27

Анонимен

преди 3 години

Как един път, постоен от бай Тошо не пропадна бре? Или ако има такъв - то е нормално, все пак е на повече от 40 години. А тия при първия дъжд и пътят е измит, няма го. Даже има някой и година не изкарват. И почва ремонта. И след ремонта - дъжд. И после пътят пак го няма. И пак ремонт. И така е винаги при новите пътища. ама винаги. Магистралите - праят ги на вълни и после почва ремонт. А бе - кражба колко може и т'ва е.

26

Анонимен

преди 3 години

Като гледам са дали 6 000 000 лева за 4 см трошляк и 4 см асфалт като за пътечка до външния клозет. Пак е малко - селските майстори ги прават по 10 см чакъл и 10 см асфалт. Пътищата би требвало да са 80 см чакъл, 40 см асфалт. А и тоя от пернишкото АПИ нещо много се бърка - "направихме проект", а-а-а-а " направиха проекта". После ще се окаже, че са си направили проекта и са си го изпълнили и са си го приели и платили. Чудно.

25

Анонимен

преди 3 години

Навални е виновен.

24

Abigejl

преди 3 години

На Борисов и Вълко Червенков му е виновен. Всяко нещо си има граници,но "нашият" човек така е набрал инерция, че няма спирка.Само той е бял и пухкав.

23

Анонимен

преди 3 години

мисля си ако запере некоя едра градушка що ли че остане от пътя..не е от дъжда другарчета а от некачествен строеж

22

Анонимен

преди 3 години

Според Борисов,Станишев е виновен!

21

Анонимен

преди 3 години

Къде са кyчкитe Калеко Алеко, Чебурашка, Тонката, Бау и т.н.?Да се изкажат по темата, да похвалят герберастията...

20

Анонимен

преди 3 години

Ееейййй...Тоя Орешарски не спря да тормози страната!