ЦГМ дава на търговците 5 ст на продадено билетче, а на шофьорите - по 20ст на билет. Докато шофЕрите можеха да продават билети, вземаха колкото билети могат и ги даваха на някои павилион и деляха разликата. Сега обаче на шофЕрите не се дават билети, и настъпи вакуум... Новата система не разрешава този проблем - шофЕра все още не продава билети , а не всеки има безконтактна карта или смартфон...
Един ден се наложи да отида до София. Цял ден митках из градския транспорт без да мога да си купя билет от никъде и без да мине контрола. Потах даже един шофьор от къде да си купя билет, той ми вика - "Няма откъде да си купиш, давай без билет."
Представете си че сте във Виена, Мюнхен, Амстердам, Париж, Лондон или Берн и да няма откъде да си купиш билет за градския транспорт! :))))))))))
До Анонимен 1Формално "билет" също не е българска дума, а френска. Разбира се не етимологията, а вродената тапота на герберските калинки е причината да използват "тикет".
Могат да обикалят половината град, за да си купят с 10 ст по евтино сирене, но билет за автобуса - не, не могат да си купят... И да заработи тази система ще има:Ама да не съм длъжен да имам смартфонАма не съм длъжен да имам банкова карта...То и да се качиш в автобуса(тролейбуса, трамвая) не си длъжен...
Калинките на ГЕРБ ершават как най-много ше прецакат хората с новата система. Това "тикет" да го бяха превели и на български. Толкова ли е трудно за калинките на ГЕРБ?.
Лесно ли е да си купиш билет за градския транспорт в София?