Еййй,най сетне разбрах.От години се възмущавам на знаци,маркировки,светофари.Много пъти съм си мислил,че са сложени от хора,които не са шофьори или са калпави шофьори с подарени книжки.Сега като гледам кои са ни експерти по пътищата,ми стана ясно всичко.За бога братя,нямайте доверие на знаци и маркировки.Бъдете нащрек.
То се вижда, че най-дясната лента има най-много кръпки и неравности, нормално хората да я избягват. Пък е това да караш винаги в най-дясната лента не важи за всички пътища както ни обяснява "експертката".
До Анонимен 60Ако не бе"Банкянския бидон" виадукти щяха да падат! От 1973-та не са поддържани. Къде са парите? 2013-та Орешарски "ремонтираха"осветлението на тунел Топли дол. То взе, че падна няма четири години след това! И Радев го писа на ББ??!! Миналата година още непуснатата магистрала Калотина - Ниш в Сърбия бе с пропадания! Кофти, но така се строи на балканите. В Сицилия е още по-зле.
До Анонимен 56Аз ще ти посоча една част от магистрала построена от Тройната. Стара Загора - Карнобат! 2007-*** пусната в действие. Министър Гагаузов, едно от "новите" лица на БСП заедно с Румен Гечев. Иначе пътя Монтана Враца се пукна по среддата и хлътна на места още след пускането му също при Тройната. Хлътване преди Диканите имаше и на магистрала Струма строена също при Тройната.
Гордостта на банкянския бидон се руши. Важното е че сме стабилни като коч на лед, а мата хари тъпче шкафчинциту на суджука.
искате да кажете че и асфалтовото покритие е на ниво - нямаме стара пътна настилка по София дори!!! вискчи пътища се правят от хора които грабят и крадът пари които сами ги даваме по няколко пъти за да може накрая и да се разправяме пак и поправяме!! то обикновено на 1вия месец имаме кръпка или поправка!!
До 51 До 30Вземи да четеш актуални редакции на Закона за движение по пътищата. Точка 1 е отменена още 2007-***. Точка 2 е изменена 2010-та!!!!!
Тая тангетс на 6 месеца я ремонтират. Кражба до дупка при всеки метър асфалт в цялата държава.
Гарантирано от ГЕРБ. Посочете ми една магистрала или път построени при тяхното управление които да не са за ремонт.
Пътя си е добър, това лято правиха ремонт близо до Околовръстното. Има една-две отсечки на мостовете които могат да се коригират. Беше голямо бързане защото щеше да пропадне финансирането от ЕС. Има и няколко отклонения които останаха без развитие. При отклонението за Мрамор остана една ски шанца откъдето излитаха коли в полето. Интересно ми е за къде трябва да продължи след това.
.....и пътища, по които е разрешено движението на пътни превозни средства със скорост по-голяма от 80 км/ч;3. когато навлизането по пътната лента се разрешава от светлинен сигнал.Има още 3 алинеи точно този член.
Това е остатъка от чл. 15 от ЗДвП. Чл. 15(2) Разпоредбите на ал. 1 не се прилагат и водачът на моторно превозно средство може да използва за движение най-удобната за него пътна лента в следните случаи:1. на пътно платно с три и повече пътни ленти за движение в една посока, когато техният брой специално е обозначен с пътен знак;2. в населените места, на пътно платно с две или повече ленти за движение в една посока, обозначени с пътна маркировка; това правило не се прилага на автомагистрали
Тази статия е писана от кретеноид. Задава въпрос още в заглавието, а се говори за нещо напълно различно. А последното изречение е подобаващо за тъпоумния писател
Тука гледам има няколко трола,дето плашат гаргите с Делта Гард ,ипони си са пипони ли са,незнам. Други зовът да свикваме с дупките,тоест да си плащаме за път,а да има дупки. Е хайде да не плащаме никакви данъци ,тогава за нищо? А гардовете,са лесни,коктейл *** и стават живи факли.Нужни са само 10 стъклени бутилки от бира,5-6 литра бензин и стари парцали. Ще дойдат още по-гладни времена,и хората ще озвереят. Нищо не сте видели гербаджий.
На калпавата ракета космосът и е крив. Сега кой е виновен за неравностите е повече от ясно, ама само ревете под статиите. Как било в Германия - ако не сте забелязали тук не е Германия. Не трябва да има неравности по пътя, ама има - съобразявайте се
Ще остави много спомени Баце Борисов за скапани пътища, както остави много спомени Тато за скапани предприятия. Общото между двамата е колапс на икономиката и тотална безизходица
До 1234Специално ти обяснявам като за умствено изостанали - няма нужда да знаеш как се строи път, за да прецениш, че платното се е нагънало.Ако още не си разбрал - по тази причина при един строеж освен архитект и стрители има и строителен надзор и инвеститорски контрол. Последните две отговарят да се спазват законите и проектът. Точно защото инвеститорът може просто да не е компетентен и само да има пари, но да няма идея как се строи качествено.
Нарушители по Северната скоростна тангента, защо?