16

ммм ..!

преди 3 години

Една от най-старите жп линии беше Червен бряг-Кнежа-Бе(я)ла Слатина-Алтимир-Букьовци (Мизия)-Оряхово.125 км са построени за 18 години.Навремето имаше по 6 влака отиване и връщане.Времетраенето в едната посока беше 3.45 часа.Голямо крадене на гориво падаше, а кондукторите не винаги издаваха билети на пътниците; е, парите влизаха в техният джоб ...През 2003 година линията беше закрита, а през 2005 релсите бяха премахнати от една фирма близка до властимащите, т.е. до Симеон II, а неговият баба

15

Анонимен

преди 3 години

В Европа няма влакове. Май само във Франция има 2-3 линии долу горе добре направени. Днес истински влакове има в само в Япония и Китай.

14

Кармен Златарева

преди 3 години

С удоволствие бих пътувала от БГ до страните в Западна Европа и обратно....Преди години имаше директно влакове до Берлин

13

Черен влак

преди 3 години

На БДЖ влаковете също са зелени, поне вагоните.

12

Анонимен

преди 3 години

Петя дали прави разлика между "една" и "едва"? Или по-скоро е изцвъкала текста, колкото та отчете дейност?

11

Анонимен

преди 3 години

Абе, а в другите страни от ЕС дали има такова нещо като крадене на гориво от локомотиви, и замеряне на влакове с камъни??

10

Анонимен

преди 3 години

напоследък рейсаджиите протестират срещу споделеното пътуванеинтересно, коги съсипаха БДЖ не протестирахане знам дали сте запознати чия собственост е най-голямата фирма за автобусни превози, колко често им аварират автобусите, колко народ са затрили от катастрофи и как ДАИ и КАТ си затварят очите за нарушениямже да проверите из гугъл ако не знаете

9

Анонимен

преди 3 години

Година на жп транспорта в ЕС, а в България мутрите ще фалират БДЖ, за да го продадат за скрап

8

Анонимен

преди 3 години

ЖП-транспортът може да е всичко , но е СКЪП. Вижте цените на краиградските влакчета в Лондон -200-400? /месечно.В Испания до Мадрид с автобус 20-35? (58? с първа класа в индивидуално кресло), а с влак е двойно . От ЕК само ще узаконят държавните субсидии, като включат ЖП-транспорта в отласлите които могат да се възползват от хилядите милиони евро в заеми , дето удобриха за следващите 3 години , а за нас по-високи цени

7

Анонимен

преди 3 години

На времето даже до селските заводи имаше ЖП.

6

Интеграл от Хикс 2

преди 3 години

И България може да отбие номера, но Тиквата Не трябва да е навласт. Може да върнат за начало, разписанието от 1988 г. Няма да сгрешат, за ужас на рейсовете които Не са ни нужни.

5

Анонимен

преди 3 години

В БРЮКСЕЛ СА СЕ СЪБРАЛИ ЕДНА ТЪЛПА БЮРОКРАТИ НА ЗАПЛАТИ И САМО НАСЪРЧАВАТ ЛИ НАСЪРЧАВАТ

4

MaйMyнaтa

преди 3 години

Тия от ЕС не знаят эа наще стари диэелови локомотиви, не са ги виждали в движение

3

ГосТ

преди 3 години

Комунистите са го измислили - заводи, пристанища и железопътна инфраструктура. демокрацийката също - дигитализация (к'вото и да означава това) и нискокачествени магистралки.

2

сигурно

преди 3 години

Не се развива ЖП транспорта ,защото ще фалират депесарските автобусни фирми !! Това е държавна политика !

1

Анонимен

преди 3 години

И на мен ми се иска да имахме развит жп транспорт, но уви