24

Левтер

преди 3 години

Абе каква безопасност бре ***,на "Черния кос" мантинелата е разбита от година и не сте я докоснали!А там катастрофи всяка седмица има.Видими резултати!Перничани се забиват там перманентно.

23

Мой

преди 3 години

А колко % от тях отидоха за комисионни?

22

Анонимен

преди 3 години

Инвестирани в на някой джоба! Аз разлика не виждам, даже става по-зле! Храсти, скъсани и ръждиви мантинели, лоша маркировка, липсват значи, няма отводнение, настилката е ужасна навсякъде....

21

Сандо

преди 3 години

тия пъри са потънали в нечии джобоветова дали ще спре някой ден? за 10 год ББ е похаричл 110 милярда. е, огледайте се дали ги виждате инвестирани някъде или повече от половината са потънали

20

Някой

преди 3 години

А относно управляващите - Аз затова и спрях да ходя да гласувам. Само в България на хората им се налага да гласуват "против" а не за "някоя партия". Няма да забравя как Б.Б. агитираше по телевизията преди години-Гласувайте за Герб, иначе идва БСП. Тоест "ние сме по- малкото зло". Затова трябвало да гласувам за тях. Е няма пък!

19

Някой

преди 3 години

До Анонимен19Да, Вие също разсъждавате логично, но аз например бих предпочел някоя чуждестранна (например австрийска или немска фирма) да вземат парите, защото със сигурност ще свършат перфектна работа, и напролет няма да има нужда да се прави отново ремонт на ремонта. Едва ли парите ще са достатъчни за същото количество рамота, но като вземем впредвид ремонтите на ремонтите ще излезе и по- евтино, и по- качествено. Имената на фирмите няма да видим защото ще се разбере в какво са инвестирани"

18

Анонимен

преди 3 години

Изберете Слави трифонов или Мая манолова. Те не крадат ще ви построят най-хубавите магистрали в Света.Ако изберете Цвъ Цвъ и той ще ви построи хубави магистрали, ама първо ще си вземе 8-ми апартамент.

17

Анонимен

преди 3 години

До НякойКолко мислиш са фирмите в България способни да строят и ремонтират пътища и магистрали?Примерно ЕТ "Чочко Пандурски" едва ли може.

16

Някой

преди 3 години

Хубава новина, но за да изпълните както трябва дълга си като журналисти да информирате точно и безпристрасно хората СТЕ ДЛЪЖНИ и да напишете имената на фирмите изпълнители и подизпълнители. Напишете имената на фирмите АКО ВИ СТИТКА. Нали вече има демокрация, гластност и няма цензура???

15

Анонимен

преди 3 години

И къде са ги инвестирали?! В продължение на 1 година не са подменили нито 1 мантинела по път 64, а стават все по-огънати. При това на участък със значими неравности. Ограничили само със знаци скоростта, а ремонт пак не са предвидили.

14

XXXX

преди 3 години

ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХАХА ХА ХА ХА

13

G

преди 3 години

Само като видя лъскава лимозина, нова, веднага ми светва, работят в евро-усвояването.

12

Анонимен

преди 3 години

До 12 200 километра за 80 месеца. 2 километра месечно. Делено на 3 (нали 3 строите та по 850 метра на месец на път) Сериозно постижение !! С тая скорост след 50-60 години ще сте стигнали почти до морето

11

До 6

преди 3 години

Да, но в момента изграждаме 3 магистрали, не само една.

10

Анонимен

преди 3 години

Все повече средства наливат и все по лошо състояние са пътища бе една голяма дупка за, крадене

9

Анонимен

преди 3 години

Второкласните пътища 90% процента са лунен пейзаж лъжат кат дърти ц.....

8

Анонимен

преди 3 години

о даа в кварталът в който живея сложиха двойна мантинела висока към 1.20 м. Обаче за сметка на това развалиха светофарът на единствената пешеходна пътека - с други думи няма да се пресича като нормалните хора.Добре де не можаха ли просто да го оставят както преди-пък парите за "модернизация" нека си купят яхти с тях.

7

Анонимен

преди 3 години

Глупости! Вложени са 147,5 млн в поддръжка, която сте ДЛЪЖНИ да правите! Престанете да лъжите и представяте едни и същи средства в различни направления! Маркировката масово липсва - от 20 хиляди км, които трябва да поддържа АПИ, са обновили маркировка на 1500 км, явно си мислят, че може да издържи по 13-14 години преди да се обнови, е, няма такава маркировка.

6

Анонимен

преди 3 години

В Сърбия направиха магистрала от Ниш до българската граница за нула време! През труден планински терен, с много тунели и свлачища!И то със собствени средства!Сърбия не е част от ЕС!А наш Бойко, с европейски средства, продължава да копа нашата магистрала... през софийското равно поле!При това, с ограничение от 110km/h вместо 140. А в Сърбия е 120km/h!

5

Анонимен

преди 3 години

Между другото каква част от тези пари наистина е вложена??? Само като се види качеството на ремонтите май по-голямата част от парите е по чекмеджетата.