40

Ха ха

преди 3 години

Няма контрол по българските топлофикации топлоцентрали те са замърсителите на въздуха горят *** за да трупат печалби политиците си гушкат подкупите от тези замърсители а от друга страна говорят, че автомобилите са най големия замърсител. Народа трябва да сложи газо анализаторите на сички управници след 89 г и да ги газоанализира, че са за затвора .

39

Анонимен

преди 3 години

Когато монопола в газификацията, топлофикацията и електрификацията бъде премахнат, тогава ще има условия за масово преминаване към чисто отопление !!!!

38

Знае се!

преди 3 години

За по-младите, които не знаят: Тодор Живков преди около 50 години беше решил този проблем със замърсяването на въздуха. Той беше осигурил за българското население електроенергия на цена 0,01 лв/kWh (1 ст/kWh). При тази цена дори онези, които живееха в гората и имаха дърва по 3лв/куб.м. предпочитаха отопление на ток защото беше по-лесно и по-чисто. За тази които не знаят - ако сега имахме още 6 ядрени реактора пак можеше да е така, но българските политици работят против българите.

37

2Loop

преди 3 години

До АЙДЕ ДЕ !По пътя на логиката, причината и следствието - това означава, че твоят съсед (бивш полицай) на практика НАМАЛЯВА средното замърсяване на въздуха от един автомобил. Защото колкото и да не слиза - дори и той ще се затрудни... макар и леко... да управлява по няколко автомобила едновременно, та ако ще и 100 да има. Този съсед би замърсявал пак точно толкова и ако има само един автомобил.

36

2Loop

преди 3 години

Стига сте снимали кръстовища с автомобили, когато става дума за замърсяване на въздуха. Човек като ходи навън и на кръстовището мирише на изгорели гуми и въглища. Освен това все през зимата, когато е студено замърсяването е в пъти по-високо.НЕ ми изглежда като причината за това да са увеличеното количество автомобили на въглища!?!Ходете да снимате комините, които бълват всичко това.Но понеже е най-лесно да се обвинят автомобилите и е най-лесно да се набутат шофьорите с още ограничения и глоби

35

Анонимен

преди 3 години

Просто политика - ша мрем ама газ руски нема да горим - тя политиката винаги е била и ще бъде гадна,смрадлива и гниеща като зомби.

34

Анонимен

преди 3 години

От общината с години обвиняваха автомобилите, данъци искаха да вдигат...А всеки знае, че основната причина са ромските гербери.

33

Хемус

преди 3 години

Ау включихте ли!?Нищо автомобилите на газ са виновни

32

ББ

преди 3 години

На софиянци власта им е близо да питат къде са газопроводите газифицирането и газта а най-добре да питат Херо Мустафа

31

Анонимен

преди 3 години

То е ясно, че не колите са основен замърсител. Каквото и екологично средство на ток, на газ, на водород да се движи по мръсните улици, пак ще вдига прах и нивото на ФПЧ. Автомобили има през цялата година, но високи нива на замърсяване се отчитат основно през студените месеци, когато масово се ползват печки и камини. Добре е кметицата да го разбере това и да спре да тормози хората да ползват градски транспорт, защото това не помага. Тя самата ползва ли градски транспорт?

30

Анонимен

преди 3 години

А не е ли по добре, който не може да ходи на село ?Какъв е този зор всеки да се бута в градовете ?Всъщност, няма лошо нека *** да се бута в града колкото иска ... аз се махам от тая смрад, бутаница, идиотщина

29

Ходи пеш

преди 3 години

До РеалистНикъде по света дизеловите автомобили не са с премехнати DPF и Катализатор

28

Реалист

преди 3 години

Никъде по света автомобилите не замърсяват въздуха до наднормено нива с фини прахови частици (ФПЧ). Наднормени нива има от тецовете на въглища, както е в Пекин или от отоплението, както е в голямите градове в Индия, в София и много други градове. В Лондон Големият смог през 1952 година води до смъртта на 12000 човека. Там забраняват отоплението на твърдо гориво и това огромно замърсяване не се повтаря.

27

Истината

преди 3 години

Истината е, че докато говорим за автомобилите винаги ще дишаме мръсен въздух, замърсен от отоплението.

26

Истината

преди 3 години

Истината е, че съвременните автомобили замърсяват изключително малко, вкл. и с ФПЧ. Автомобилите с Евро 6 като моя, но и тези с Евро 5, при бензинов и дизелов двигател имат еднакво ниски норми за замърсяване с ФПЧ. Само новософиянците продължават да твърдят, че автомобилите замърсяват много, както се говори в селото, от което идват и в същото време хвърлят по някоя гума в печката, да поразпали въглищата.

25

Анонимен

преди 3 години

Туй са глуподти и преди са се топлили на твърдо гориво но са имали. В нсй големия си лукс по една кола

24

Долу бкпбсп

преди 3 години

обаче беше пълно със Икаруси,МаЗове, КРАЗове,ЗИЛове,комун. Волги, гордостта ВИ Кремиковци защо я забравяш? Нафтови печки във всяка къща/половината крадяхте нафтата/ Отделно вонята от партийците настанени в откраднати от хората жилища.....айде да не ти изброявам още сто неща,че чугунената ти тиква няма да ги асимилира!!!!

23

г0ш0

преди 3 години

Преди 30 години също сме се отоплявали на дърва и въглища. Сега има над 3 млн. Сиеляни в София да замърсяват с техните икономични дизелчетата

22

Ходи пеш

преди 3 години

Затвориха заводите и настаниха провинциалистите в София .

21

Ходи пеш

преди 3 години

Преди 30 години София е била 1 млн. и е имало около 200 000 автомобила.30 години по-късно в София има около 3 млн. автомобила от които над 2 млн. са дизел без катализатор и ДПФ.