До 7 Някой В книжката на колата написана ОТ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ изрично е написано, че няма никакъв смисъл да се потгрява мотора.------ ПРОИЗВОДИТЕЛЯТ има сметка колата да кара 200 иляди и да фърли мотор. А официалното оправдание е да не работи двг на празен ход, за да не замърсява.
Никога не съм си купувал нов автомобил. Финансово безумие е! Форд Мондео, бензин, аз му сложих пропан-бутан уредба. Около 6 000 километра месечно. Доливах масло около 200 грама годишно. След 500 000 километра го заковах на паркинга само защото му се счупи пръстенчето на скоростния лост за задна скорост. Двигателите в момента са най здравия агрегат в автомобила!
До "лош новик 1"Не си прав. Има много хора, които си позволяват вече чисто нови автомобили у нас. Или поне 2 -3годишни втори употреби.Работя в бранша и имам наблюдения над клиентите.
На леваците все френските автомобили са им виновни!Карам 25-годишен Сафран,как пък освен консумативи,за друго не е влизал в сервиз!
До Анонимен-Относно коментара - Малкото акъл убива всичко...Явно го знаеш от личен опит това клише за малкото акъл, а тоталната липса на акъл предизвиква единствено присмех, ако трябва да прецизираме -иронично-саркастичен, разбира се.Явно нямаш реален живот и затова по цял ден и цяла нощ разнасяш смрад и помииия по форумите.Жалка картинка, хубавото в случая е, че простотията не е заразна.
Когато я избирах, ходих на пробефарт да карам 2 аудита, 2 бмв, хюндай санта фе, киа соренто и киа спортридж. Мога да Ви заявя, че гореизброените немогат да се сравняват с моята. Аз неробувам на марки. Пробвах ги, и съм си избрал моята. Тази версия на Еспас се продава само в Италия, Франция, Германия и Англия доколкото знам, и Ви уверявам, че няма по- удобен автомобил (поне за мен). Като цена - Само едното от двете аудита беше малко по- скъпо от Еспас- а.
Някой от пътя да хванеш знае повече от Рено. Това не са коли ами френски кошници. Служебни имаме всякакви видове - от сервиза не излизат, като руските коли същите ***.
Вярно с изключение на "Потегляне без подгряване на мотора". Аз съм от хората, които карат чисто нови коли, които не са Дачия (макар и че Дачия дизел съм имал чисто нова и съм бях много доволен). В книжката на колата написана ОТ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ изрично е написано, че няма никакъв смисъл да се потгрява мотора. В момента карам Рено Еспас Инициале Пари дизел. Но както винаги днес.бг знаят по- добре от Рено.
Лош Навик 1Роден си в скапана страна, в която средната заплата е 1350 лева, а "хубава заплата" е 2200 лева. Следователно НИКОГА, не моежш да си позволиш нова кола, кяото да не е Дачия.
Кои са лошите ни навици, които могат да убият автомобила ни?