Например вместо 4 скъпи електромотора могат да сложат 4 бордюра :lol: Хаха смях, майтапя се, но ми хващате мисълта. Ако теглото е същото, би следвало резултата от теста да е много близък до реалния.
Сега да не се правя на по-умен от инженерите, ама при един краш тест, автомобила изобщо не е нужно да е оборудван напълно. Тестват се пасивни и активни системи за сигурност, как реагира купето/скелета на колата и т.н. Няма нужда от климатик, навигация... дори скъпите елементи като двигател, скоростна кутия, диференциали могат да бъдат заменени с дъмита (бутафорни елементи, които отговарят само по тегло на истинските).
До Анонимен 5Защото в Хърватия има и хора които работят, а не само да мрънкат по площадите и кометарите на новинарските сайтове. Говориш все едно RIMAC е държавна компания.
Защо Хърватска има свой електромобил ,а бойколондия няма ?Нали е по малка икономика и е имало комуницъм ? И е по млад член на ЕС ? И що никой не пита боко тиквата ?
В името на безопасността: Как $2,1 млн. отиват на боклука