На *** за иновативни технологии и екология не му говори. "Отпушва" новия внос дизеларка, като маха DPF и ако може с крадена нафта за ЮМЗ да я дъни. Верно отзад димната завеса е като на горски пожар, а като е паркирана маслото тече ли тече...Ел. автомобилете стават масови. До 2г на пазара големите производители изкарват половинат модели електричски. Тогава ще цената ще е конкурентна и за радост на *** n-та ръка печка ще е тънка - "купи си дизел, много са яки"
Само Бай *** е за дизелите и мръсния въздух, не случайно е на първо място в Света по смъртност!Много коментиращи и специалисти, но явно никой не е пипал електричка
Важното е човек да е бол с пари. Всчико друго са глупости. Морал, етикика и метика, са за да се улицата мете! Хората са тери типа. Тея деот ти помагат, тея дето ит пречат и тея, дето са за КОНСУМАЦИЯ! Ей това е истината! Учете децата си, да са силни!!!
До Анонимен 25"Стига с тая пропаганда" - Защо да е пропаганда, когаот е ИСТИНА."караш 140 на магистралата с каквато и електричка да си след 100 км. спираш,повтярям спираш"Чак и повтаряш. НЕ! Не СПИРА! Сто хиялди вдео можеш да видиш в YT, че не е така. Това, че не Норвегия, България е вярно, но няма нищо общо пробега на големите модели. А ти повтаряй пак. След 8 години, какво става ли? С по 350 000 км пробег, моделите от 2013 още имат 90% от оригиналния си заряд, това става.
Стига с тая пропаганда и тук не е Норвегия. Зимата ти пада пробега значително, а пробутват още електрички без термопомпа. Освен това ако караш 140 на магистралата с каквато и електричка да си след 100 км. спираш, повтярям спираш и идват да те карат. И не е ясно след 8 години какво става с тази батерия която е не малка част от колата.
До Анонимен"Купуват ги най-вече фирмите, защото държавата им предлага данъчни облекчения, тоест товари с данъци цялото население"Не товари с данъци цялото население, бе ***!
До Анонимен 20200 km? Да, бе да! Ще речеш, че не живея в Осло и нямам познати с такива. Масово минават по 400+ километра, особено големите модели. Говорим за норвегия. Хората дори спряха да говорят за пробег, защото навсякъде имаш бързио зарядни. Вече има и v3-чици. Това са 250 кwh. Последният път, в нов модел 3, на първата v3 станция, за 20 минути даде 250 км пробег! Какво повече искаш? Предостатъчно е. Карай си там ... варбуга ли какво карахте ваште и тва е.
Ел. автомобилите ще променят тепърва пазараЕдин ел. автомобил не се нуждае от:смяна на масло, смяна на охладителна течност (да, сменя се на 2г), има 1/2 ел. мотора, които не се охлаждат, няма трансмисия с масло и нужда от подръжка, при спиране се ползва мотора за рекуперация ->по-ниско износване на накладки, дисковеПробег-колко дни в годината правите повече от 100-200км на ден? През нощта не трябва бърз зарядКолко пъти ходите на море?За 2-3 пъти рентакара е излиза без пари за сметка на данък
Хибридните модели са голяма недомислица. Все едно да кръстосаш изтребител с бомардировач.Големите играчи на пазра учудващо се офлянкват и начело е недоразумението Тесла....
Убнас нито има някакви стимули, нито особено много бързи зарядни станции. Освен, че са доста по-скъпи, не ми се ще и да спирам 2 пъти по 1 час, да зареждам до морето. Визирам един от достъпните Шкода Ениак...дето с триста зора и за 80 бона, ще минава 390 км с едно зареждане.
Чакай да си видят resell value след няколко години и да видиш какъв рязък отлив ще има от плъг-ини и електрички... то повече от половината им цена са батериите, смятай рисела ще е за 1/5 от цената... а те са свикнали да търсят поне 1/2...
При тази политика спрямо дизелите е напълно естествено да спаднат продажбите им въпроса е дали елекричките няма да се окажат грешно решение.
До АнонименЗа това става дума-абсолютно изкривяване на пазара.Електромобилите са напълно неконкурентни при равен старт на пазара.Впрочем,основният приход на Тесла се оказва от продажба на зелена квота(не се казва точно така,но смисълът е такъв).В един момент субсидиите спират и...Изобщо тая електрификация....
За първи път: Продажбите на ел. автомобили в ЕС повече от дизелите