8

Анонимен

преди 3 години

Лъжат.Тези трилиони долари загуби ги генерират като отчитат общият оборот който евентуално ще направят.През 60-70 те на миналият век пак ревяха че трилиони и трилиони загуби защото самолетното гориво станало много скъпо пък те искали да си купуват свръхзвукови самолети даже имаше вече готови -конкорд и ту144.Та фалирайки едва ли не всяка авиокомпания направи още поне по 2 но занимаващи си се с нискотарифни полети.Стигна се до парадокса билет до Виена да е по евтин от влак до Пловдив.

7

Анонимен

преди 3 години

Едно нещо да отбележа. Няма как нещо да струва трилиони когато ги нямаш. Ако ще и квадракиони и окталиони да струват това са само цифри.

6

Анонимен

преди 3 години

Така им се пада на авиационните.Започнаха да возят хората като стадо оФце - стесняват седалки, няма нормален кетъринг, плащаш си за куфари, па ти ги мерят колко са големи...Ай, ся , дръжте си самолетите и рИвете!

5

Хахаха

преди 3 години

Е, съюза между демократите в САЩ и комунистите в Китай, пръкнаха това зло ... китайския вирус.Бил Гейтс и финансирал китайската лаборатория, пуснала Ковид19.Дано Тръмп спечели изборите и да разгони фамилията на ЛГБТИ-глобалист-комунделската завера

4

Момо

преди 3 години

Не знам какви са тези специалисти, но мен точно частта с тестването ме притеснява, защото 2/3 от заразените са без изявени симптоми. Нямам желание да бъде блокиран някъде за 2-3 седмици.Следващото ми пътуване е след 10 дена. Париж - София - Париж, за един уикенд, но ще изчакам до сряда и вероятно ще анулирам всичко, ако има задължителни тестове, карантини, ограничения и прочие.

3

Анонимен

преди 3 години

Дали ***, дали реджеп, не се знае, знае ли се.А ако се знае пък, не в сигурно.

2

Анонимен

преди 3 години

А *** си мисли,че той е най-потърпевш и ощетен от "измислената пандемия "...

1

Анонимен

преди 3 години

И сега дубай, като вятъра.Самолетите А 380 могат да ги пълнят с шилета от Аржентина.Кой както си го направи.