3

Анонимен

преди 3 години

По мое време за теорията ти се хвърляше един учебник и ти казваха подготвяй се и ела като искаш. После като минеш изпита почваше курмуването. На магия. За мен бяха 5 часа, от които съм карал 5х15 минути.И изпита по теория го взех от раз, и курмуването от раз. Ей ме на 210 000км по-късно. Нула катастрофи по моя вина. Един път състезателка ме изши странично на Цариградско и това е.Тоест ако не си пълен ръб, няма проблеми. А да си пълен ръб - както и да те учат, няма да успеят.

2

Анонимен

преди 3 години

Не знам какви са им оборотите, ама много брак произвеждат. Не ги учат на елементарни неща. И не си актуализират обучението със съвременните реалности.1. не ги учат как се влиза в ускорител, те направо спират.2. когато излизаш от второстепенен път, не се навлиза в половината платно да казваш, ало спрете че да мина и да принуждаваш другите да спират.3.в задръствания почват да танцуват от лента в лента абсолютно безплодно. само пречат повече.4.не се сещат да ускоряват и се влачат по магистрала

1

Анонимен

преди 3 години

Контрол трябва, не може да дерат кожи и да отиваш на изпит без един учебен час теория. Най-добре да стане както в щатите, аман от наглеци в тая държава и тези са виновни за *** на пътя заедно с даяджиите.