94

Анонимен

преди 3 години

А неее,Зазът си е чисто тяхно творение!------Ти изглежда си някакъв ***?Зазът е Фиат-600, новият модем е НСУ Принц

93

Анонимен

преди 3 години

До УуууНе видях някой да е писал, че се задвижваха с кардан и диференциал задните колела и като паднеше сняг, всеки носеше торби и камъни в багажника за да боксува по-малко------БМВ и Мерцедес още ги правят така, и кво?БМВ без АSR или без шпердиференциал е също толкова, та и по-безпомощно. Жигулата поне е по-лека и можеш да я избуташ.

92

До ХА ХА ХА

преди 3 години

Попитали радио "Ереван": - Защо собственниците на руски ги погребвали парави?- Защото цял живот лежали под тях, за да ги поправят...

91

ХА ХА ХА

преди 3 години

Имат и трето име: руски таралясник

90

Анонимен

преди 3 години

И кво *** какво са измислили? Купето на Фиат и двигател на Рено прави Лада. Фак ю коми шит.

89

Реално

преди 3 години

Руснаците ги бива по войните и военната техника им е без грешка , но тези таралясници Ладите за нищо не ставаха . 20 год след премиерата този Фиат започнаха да го произвеждат в Съюза. Морално остарял . Чувал съм една история когато японците искали да правят бизнес със Съюза и руснаците си харесали мн продукти , които да внасят . После трябвало японците да решат какво да внасят от Русия . Завели ги в завод за радиоапарати .Едно радио било с големината на шкаф а Японците вече имали уокмени

88

Анонимен

преди 3 години

единствените коли от 70-тте години,които още се движат по пътищата

87

Анонимен

преди 3 години

До 9Ами предпочeтоха да купят лиценз и да правят колата на годината FIAT-124. Нещо лошо? Икономисаха време, за да наваксат изоставането си. Да се доказват, че могат да конструират? *** мотив, нали!А западът постоянно копира идеи от Изтока. Откраднаха колелото от индийците, ракетите и барута от китайците и много още неща! Ходеха в конопени кошули, докато не внесоха китайска коприна и т.н.

86

Курти

преди 3 години

Интересното е че на снимката има черни Жигули-та.Не бях виждал такива на живо.

85

1

преди 3 години

Моят Моску имаше цифра 1360. Но с цифри или не, руснаките така и не се научиха да правят коли. Като папагали само повтаряха запада. Аз си имам една тематична колекция от метални колички, американски класики, производство до към 70-те. Мащаб 1:34-39. Само като чуеш за Шеви Корвет, примерно 1952...

84

Анонимен

преди 3 години

"Лада 1600 ЕС от КОРЕКОМ беше мерцедесът на руското автомобилостроене."---------------------------------Ако Лада 1600 ЕС от КОРЕКОМ беше мерцедесът на руското автомобилостроене, то ГАЗ 24-10 от КОРЕКОМ беше ролс-ройсът на руското автомобилостроене. Това твърдение важи само за руски автомобили достъпни за обикновените хора, та макари чрез КОРЕКОМ. Имаше руски автомобили без конкуренция - "Чайка", "ЗиЛ", които не можеше да купиш за никакви пари. Те не се разиграваха и в лотариите.

83

Носталгично

преди 3 години

Да оставим гордостта на руската автопромишленост на мира! Но другото чудо-ЗАЗ--- то бе уникално! И до ден днешен се спори какво точно означава ЗАЗ- Завод для Автомобилньйх Зверей или- Заплаха за Автомобилите от Запад? Аз мисля че е първото, ама знае ли човек! Хубавото беше поне,че за Москвич не се чакаше 20 години-като се роди оммче и дядото от село правеше 1500 лв. вноска/безлихвен заем за държавата/ ,та като се уволни внука от казармата-тамън ще му е дошъл реда за Ладата. Каква носталгия,а...

82

Анонимен

преди 3 години

Не направили подобрения? Кви подобрения да правят като се чакаше по 10 години да си купиш лада. Търсенетео многократно превишаваше предлагането.

81

Анонимен

преди 3 години

Магазин за резервни части в Мототехника:Клиент : "Търся едно такова желязо.....ъъъъ......онова де , дето стои отгоре на главата и се износва на всеки 30 000 км.Продавача бърка под тезгяха, вади разпределителния вал с кожуха и пита:- Това ли търсите?? -ДА!!- радостно възкликва клиента-Нямаме го -дума продавача и го прибира отдолу.

80

Анонимен

преди 3 години

Това не е автомобил, това е превозно средство! Моля, не нареждайте това нещо сред автомобилите! Докато в Германия се прави Мерцедес, Русия произвежда тази сапунерка. За АЗЛК да не говорим изобщо....

79

Някога

преди 3 години

имах Лада 2107 - така наречената седмица. От Мототехника. Чисто нова. Само дето чаках за нея над 10г. А пък зимата малко сняг или пази Боже лед да има и ставаше като шейна. Да си изпик***еш пред нея и трудно отлепваше! В сравнение с нея трабантчето на баща ми беше като вседеход!

78

Анонимен

преди 3 години

Лада 1600 ЕС от КОРЕКОМ беше мерцедесът на руското автомобилостроене. Подаряваше се на свадби кръщенета, но вноската беше почти 12 години.

77

Анонимен

преди 3 години

Фиат 124 е оригиналната версия на Жигули а полския Фиат - 125.

76

Анонимен

преди 3 години

Да са благодарни на Фиат че се навиха да им продадат патента за да произвеждат Лада /Жигули.

75

Уууу

преди 3 години

Не видях някой да е писал, че се задвижваха с кардан и диференциал задните колела и като паднеше сняг, всеки носеше торби и камъни в багажника за да боксува по-малко. Скорости при хубаво време над 120км/ч, бяха не само опасни а даже трудно достижими за кратко време. Това са коли с 4скорости от друга епоха. БМВ, Опел, Ауди от същото време са направо като самолети, но да не забравяме че моделът124 е бил кола на годината, мисля за 1967ма, За качесство не ми се пише!