До 255 от 254:Напълно съм сагласен. Така е умно да се направи разбира се, влагаш матеряли и е малко скъпо на после само с подръжка се ползва много по-дълго време. А при нас се спестява от всичко и си мислят че няма разлика от качеството и дебелината, затова и само след няколко години всичко се напуква, пропада, банунясва и се рони слоя.Парите се усвояват, фирмата минава метър и резултатите са на лице.Ах, а на запад само какви магистрали има да ти е кеф да караш
Е за кой участък говори ,що не се изясни?Има един преди Стара Загора правен от фирма на Божков ,когато фалираха няколко фирми свързани с неговото изпълнение,нагънатия преди 12 години.И как ги изчисли по 10 млн/ км като всеки път е различно ,има много фактори които влияят.Дали е изцяло нова , разширение и реконструкция на стара,подземна инфраструктура ,терен и др.Но има икономисване на смолата.След като улегне ,трябва да се подсили с нов пласт асфалт.Едва ли е правил реалн сравнение с други стран
Магистралите ни най-скъпи, щото имаме най-много пари!А тия, дето плюят по МОИТЕ магистрали, са платени от Божков, Василев, Луканов, Живков, Путин, Ленин, Сталин и Георги Димитров!А парите са от касичката на Комунистическия Интврнационал - Коминтерна!А да, и дяди ми, активен комунист, е бил убит от другари комунисти след пиянска свада в кръчмата!!!
Абе какви магистрали, колко лентички имам,кво ме интересуват магистралите,чекмежето нали ми е пълно.. ама сте големи завистници.гледайте си у вашите чинии.
да прав си там е 10 милиона на километър обаче се правят от гъвкав бетон които е доста по скъп от асфалта освен това са по широки пътища, няма как да се сравняват с българските пътища , а и германците имат бюджет за пътища освен това техния бетон въпреки че е скъп има много висока трайност и няма недостатъците на стандартния бетона да се оронва с времето и да имат ужасен спирачен път.Така те един път правят скъпо, но после дълго време го позват.
До 248:Тук има много хубав документ от Немска фирма занимаваща се със стройтелство на пътища. Там има графа за всякакви условия, дори и годишна подръжка на километър. Та по тяхната формула права магистрала като Тракия струва 8-10 млн евро. Потърси го доклада онлайн, много е интересен, от там научих че кръгово се прави в срок 2 месеца.
призвани да обслужат нечия теза.Смешните ангро обобщения на Тодоровзвучат като приказката от соца какво се пада на глава от населението имечтата на шопа да е глава от населението.От отделни случаи се правяткапитални изводи за общо състояние.Да има много проблеми,но хубавотое повече.
Колко струва златния път до Сочи имате ли идеяЕй онова му се вика краденеНвма как километър хубава магистрала да е под 5 милиона лева Говорим за прав ПътЗа завои , тунели , мостове умножете по 3.14
В БГ-то от километър магистрала се крадат близо 10-15 млн. лева, каквото остане е това, което виждате - пълна скръб!
Колко струва средно километър от магистралите е относително понятие. Зависи най вече от терена. Мостове , виадукти, тунели.
Баси глупостта. Тея съвсем ни взеха за балъци само и само да прюят по някого. Колко трябва да е разделителната способност на сателитните снимки за да показват качеството на мантинелата? На най-добрите сателитните снимки за стопански цели максималната резолуция е 60 см НА ПИКСЕЛ (точка от снимката). Тоест ако мантинелата е изкривена на 60 сантиметра това няма да се види защото попада в същата точка.
Фейк-нюз. Работещата за 800 лв Ния не можа ли да измисли нещо по-оригинално? Естествено в статията въобще не се коментира какъв е критерия за това твърдение. Дава пример 10-15 милиона на километър, еми че то в Алпите има участъци които струват и по сто милиона на километър.
До ÀДори и да е така, построеният от тиквеното правителство на боко трилентов път Русе-Разград е пълна скръб, така че вярвам на хората за некачествените бокови магистрали !!!С тези думи не оневинявам кражбите по времто на тройната мафиотска коалиция !!!Щото "всички са маскари", а боко започна да се издига по времето на "царя" !!!
Най-скъпи в Европа? Поредната простотия на недобросъвестна или некомпетентна журналистка! Такива злонамерени драскачи взе забравят да проверят от кой и кога са строени некачествените участъци на магистралите. И къде са конкретните сравнения в цените? Естествено има голяма разлика в цената при планински и равнинен терен?
Като неамате скандинавци да строят магистралите, ще са най-скъпи и най некачествени. Шведите взимат най-скъпо и работят най-некачествено. Затова всеки нормален човек гони такива от дома си, ако му дойдат да работят/крадат.
Магистралите ни - най-скъпи в Европа, но и най-опасни