31

ответен удар

преди 3 години

До коментар 27.. любопитен - - вероятно ще имат парцели на Марс...и луксозно издание на ""Пътеводител на галактическия стопаджия"" !!!??

30

Анонимен

преди 3 години

Безумна глупост е Теслата от гледна точка на икономия. Иначе да, като инженерно постижение е ОК. Но не е инструмент за вършене на работа, а украшение за милионери. Иначе аз карам 20-годишна хонда, която още има японски фреон в климатика. Един път от скука и отвих свещите, изчетках ги с телената четка и ги причуках малко.

29

Сата НАТО

преди 3 години

Хонда руллзз!!!

28

Карач

преди 3 години

Баси и тъпотията....

27

Анонимен

преди 3 години

До до 18То па кат се юрне българският гнусен ***, със свойте средно по 10 000 лева доход на година, дръж па чакай. Който има пари за такива коли, не му е проблем.

26

глас от тъдява

преди 3 години

Проблем не е че навъртам 30-50км/дневно с моя 5-годишен котурник с Е6 , на който даже маслото е с минимално съдържание на сяра, а плаващите градове, които спират в центъра на Барселона , Маями и фиордовете и горят тонове от най-мръсното гориво ВСЕКИ ЧАС, и бълват всичко директно в околната среда, без да е преминало през какъвто и да е филтър.

25

Любопитен

преди 3 години

След толкова години производство и продажби,акционерите на Тесла получили ли са някакъв дивидент?Щото всичко друго е ала-бала.

24

Аз

преди 3 години

И аз да кажа, още първите модели имат опция за вграждане на двулитров бензинов мотор(доплаща се допълнителни ,разбира се) . Тъй ,че това не е особенно голяма новина.

23

до 22

преди 3 години

Вярно много си умен , но ти се губи замисъла за скъпите механични и вечно подменяни части, иначе дори търсенето на нови акумулатори пробват възможностите на механичните акумулатори да ги разработят като алтернатива на химичните акумулатори, без особен успех с изключение на един които е изграден от диамант защото има доста потенциал на усукване , но сам се сещаш че това не е точно алтернатива, но пък работи.

22

до 23

преди 3 години

При леките коли това не е проблем, проблема идва при тежкотоварните коли най вече тези които за необходими за селското стопанство и този проблем си остава както се казва като свърши петрола след време , а със селско стопанство с магарета и коне не може да се изхранва сегашното население дори и намаленото като мине вирусната война.

21

Анонимен

преди 3 години

Само около 1% от всички коли са електрическите. И нямат шанс за пробив, вече 20 години не могат да измислят батерия която да се зарежда за 2-3 минути и да изминава поне 1000 километра.

20

Ss do 21

преди 3 години

Като няма механика би ли ми обяснил как от електрическа енергия се преобразува на механична за да се задвижат колелата?

19

до 18

преди 3 години

Да именно за това с такива коли ще се снабдим в момента в които има добра инфраструктура защото човек не ходи само на работа с кола ходи и на почивки, а и с времето тези коли ще станат много евтини защото няма механични части в тях (производствено евтини) така че вече е очевидно ,че е бъдещето , но просто ще трябва да изчакаме то да дойде а не да се юркаме предварително.

18

Анонимен

преди 3 години

До обикновен българинА като сметнеш, че в идеални условия при бързо зареждане, можеш да заредиш 200 км, за под 20 минути (все ще спреш някъде), става още по-интересно. Вече, за хората имащи нужда от повече, има самолети....

17

Анонимен

преди 3 години

До До 3 В скандинавието от 3-4 години ги има, а вече никант като гъбки - зарядни станции, пред всяко парко място, на улицата, на бордюра - Един конус, висок метър и нещо, с 20-25 санта диаметър - пускаш апликацията, слагаш кабела и ти го зарежда на цената на домашния ток. Вече е в градоустройствените планове, да го има навсякъде.

16

До 3

преди 3 години

Да не е за всеки в настоящия момент аз примерно нямам гараж а живея в апартамент, не мога да зарежда в къщи такава кола, а и няма обществени зарядни, иначе да това е кола на друго ниво спрямо настоящите ни. Но няма нужния съпорт още. Иначе не съм минавал на ден повече от 600 км, така че батерията е напълно задоволителна.

15

Анонимен

преди 3 години

До к'во речи?А като сметнеш, че батерията на тоя модел горе е 72 kWh, а е оценен да мине 560 км с 90км/ч, а в литър бенчин има 9kWh енергия и за 100 км, на дори и по-икономизна кола, ще се изразходват към 250 kWh за подобен пробег, а за "по-стабилните" машини, двойно повече. Отделно е и факта, че ми е много по лесно да закарам 5 mWh енергия на 200 км, да го разпределя между 100 души, отколкото 4 пъти повече от това в гориво ... ама върви обянявай ...

14

обикновен българин

преди 3 години

Говорите глупости! Един път случайно се качих на Тесла Х и веднага разбрах защо искат 200 000.Това не е точно кола а компютър на колелета.Който непрекъснато се обновява и се учи.Обхвата му е 500км.Достатъчно е.Ускорението е ...убийствено.Това е кола която шофираш усмихнат.Невероятна е.В дългосрочен план(5-7 г) излиза по евтино от дизела.Защото няма ремъци масла филтри поддръжка.Аман от пушеци ***.Качете се веднъж и ще разберете

13

Анонимен

преди 3 години

От 2007 не са мръднали като технология. С нищо не се е повишила ефективността на теслата.

12

Анонимен

преди 3 години

Не че нещо, но защо да купувам такава скъпа и неефективна кола с която не мога да измина и 200 километра и зарежда 5 часа, когато за тези пари мога да купя ауди 6 с което с едно зареждане кога да измина 1200 километра, и зареждам резервоара за 2 минути.