12

Анонимен

преди 3 години

Работил съм 30 години като локомотивен машинист за такова чудо за първи път чувам. Елементарни правила не се спазват каква е тая Мутренска кочи, на. А и този машинист сее движил с 20 км защо нее спрял ами е продължил да се движи и е счупил локомотива. Само олиго ли останахте в тая мутренска кочи, на.

11

Анонимен

преди 3 години

Не бай Ганьовска работа а лош човешки матриал.И той става масово все повече и повече.Но този матриал е много опасен ако се включи в производство на лекарства и храна.Просто не ми се мисли от изведнъж колко народ ще измре. Пази Боже.

10

House M.D.

преди 3 години

"До ударът се е стигнало..."Вие сериозно ли? УдарЪТ?

9

Анонимен

преди 3 години

До 8:Казвам ти положението е много зле. Лелички карат в насрешното, багеристи не спират за влакове, ментета меса със сакмонела ... трагедия

8

До 3

преди 3 години

Постоянно ли сте така?

7

Без коментар

преди 3 години

багерист-радевист

6

дедо Кольо

преди 3 години

На тоя багерист , веднага да му се вземе книжката .........

5

.

преди 3 години

Ум царува, ум робува, ум пат-ки пасе!

4

Анонимен

преди 3 години

В Тикволандоя баце-багерите са с предимство и на железопътната линия.

3

Анонимен

преди 3 години

Пак бай Ганьовска работаааа, всеки ден и във всичко

2

Анонимен

преди 3 години

Мдааа, някоя "наша" фирма без работници или минимум такива, на минимална заплата (по документи)...Какво може да се случи, а? Отделно БДЖ (Баба Дере Жаби)!

1

Анонимен

преди 3 години

Толкова ли се свършиха джиповете и колите, та се отпочна и с багери?