Детска работа. Колата е просто аксесоар към ежеднвието. Като почнете да се захласвате сякаш е кой зна какво... то от такива непораснали деца има марки правят милиарди.
всички сме така започне ли да се говори за коли ни е приятно и интересно не напразно са казали че колата е играчката на мъжете
До Анонимен 10Освен това без привилегиите- финансови и други- за притежатетилите на ел-коли, дори сега, ни един електомобил, дори от клас ежедневен, не би се продал. А такива привилегии не биха просъществували дори ако процента на такива коли достгне дори 20%
Абсолютна илюзия е че целия автопарк от 5 местни автомобили по света може да премине на изцяло електрически. Дори и да са с пробег 500 км. Дори и да зареждат за 15мин и станции във всеки квартал. Как ще има толкова много мощни ли-йон батерии за толкова много мощни коли? И как ще е екологично? Замислете се малко! Как и с какви технолигии се произвеждат толкова батерии? От къде ще дойде електричество за зареждане? Къде и как отпадъка? Някои просто правят бързи пари, на гърба на данъкоплатците
Обърках се от %%%%ти. Все едно да кажа, че 82% карам кола, но 64% ходя по работа с кола, а също и 99% не се возя на влак и 50% не бих си купил ненска кола. Май нищо не се разбира, а?
До Христо Христов: Оо, Ицка ти тука ли си бил!?! На едно друго място с друг ник се подвизаваш/няколко/... ***, те, коментарите ти - толко еднотипни, няма как да те сбърка човек!!
Мойто не живее в българия, само той мо е да си позволи такава кола, без да се налага да има пачки в шкафчето и да спи с пистолет. Само който Не живее в БЪЛГАРИЯ САМО ТОЙ.
Гаранция, че това важи и за българина.... само дето не може да си позволи колата дето му се иска!!
Германците не изневеряват, все още са влюбени в колите си