32

Пепи

преди 3 години

Бедна България няма да изгуби нищо от това че собствениците ще фалират и ще следната от бентлитата и мерцедесите и ще върнат апартаментите.

31

Перо

преди 3 години

Аргументите са и икономически - транспортните ни фирми ще бъдат принудени да се регистрират и плащат данъци в държавите, в които работят. Там ще внасят социални и здравни осигуровки. Бедна България ще изгуби не десетки, а стотици милиони евро. И няма да е сефте - на Запад заминават печалбите (минус ДДС и 10% корпоративен данък) на търговските вериги, банките, телефонните и енергийни оператори.... Дават ни 1,5-2 милиарда евросубсидии, вземат 10-15 пъти повече.

30

Анонимен

преди 3 години

Важното е ,че европредседателството беше успешно и ги тупахме по гърбовете,гушкахме и целувахме.Ама накрая ни натаковаха с 200

29

Анонимен

преди 3 години

Както "партньорската проверка" за Козлодуй за 3-ти и 4-ти блок преди време - баламосват ни

28

Браво!

преди 3 години

Към недоволните: стига сте плакали! Искахте капитализъм - ето ви го! Искахте Европа - ето ви я! Сега сте длъжни само да слушкате и ще станете хора.

27

Анонимен

преди 3 години

До tc Ако знаеш само колко си зле по темата

26

Анонимен

преди 3 години

Всеки български бизнес търси роби, а не работници!Доказателство за което е, че ако някой е склонен да работи на пълен работен ден за 500 лева месечно, ще го затрупат с оферти за работа.Ако обаче поиска 1500 лева, което отново си е робство, офертите ще намалеят до степен на изчезване.

25

tc

преди 3 години

1 път в месвца камионите трябвало да се върнат в България и това е било проблем. Все 1 път може да намерят курс за България и пак да спечелят. Проблемът им е,че работникът като се върне ще иска да се види със семейството и да си починр за 2-3 дена. Тогава фирмата няма да печели пари от него за тези 3 дена.

24

Анонимен

преди 3 години

Пакета защитава интересите на наемните работници, естествено нашите мошеници работодатели са против. Щели да фалират, някои ще фалират а други не, добрите фирми ще останат 100%

23

Хихи

преди 3 години

Българският превозвач иска да има роби, а не нормални шофьори. Да ги забие в кабината за два месеца и завалиите да я карат некъпани и непрани. Аборигенска работа... А най-големия защитник на тираджийската мафия е продажния Джамбазин.

22

Анонимен

преди 3 години

Пепи прав си за всичко. Във всички български "бизнеси" са така нещата. Алчни необразовани крадци иззеха всички бизнеси в нашата мила Родина. Но накрая ще се наядат!

21

Пепи

преди 3 години

Да така е.Ама шофьора ще взима по голям дял от заработката и ще бъде осигурен на висока сума.Съответно банката ще му даде лесно заем за къща и нова кола.А не собственика да кара бентли.Има разлика нали.Отделно по високи заплати означават повече данъци и по добри пътища.

20

Анонимен

преди 3 години

Българския чорбаджия който извършва транспортни дейности не е някой който генерира работа. Той просто използва условията които са генерирани от друг. Ако не е той, работата няма да изчезне. Ще дойде друг на неговото място който ще дава достойна заплата и условия.

19

Анонимен

преди 3 години

Значи, работата няма да се загуби, тя си остава. Само се сменят дрехите и фирмите откъдето ще идва заплатата. Демек ще фалират мошениците българските чорбаджии които подбиват цените с ниски заплати. Това че българския чорбаджия ще фалира не означава че ще се извършват по малко превози с камоиони в ЕС.

18

Пепи

преди 3 години

Лека мека все тая - пълно е с негативни мнения в българските форуми за българските собственици на транспортни фирми.Свиквайте.Или ще си плащате на работниците и чак накрая квото остане за вас,или няма да ви дават да въртите из Европа.

17

Анонимен

преди 3 години

Пепи, отговорих ти. Или не четеш, или не разбирак. Глупостта ме уморява. Да е к.. да го вкарам, но акъл...Както и да е, лека.

16

Пепи

преди 3 години

Почти 99% от трудовите договори в България са на минимална заплата. Колегите са свикнали толкова с тая цифра, че са я приели за константа. Само че не е невъзможно в трудовия договор да пише реалната сума, която се заплаща и това се случва. Сивото в бранша не е бетонна стена, а е като Берлинската, рано или късно пада и на дневен ред идва светлото от сивотата в бранша, коментира Бриги.

15

Пепи

преди 3 години

Това произтича най-често от наложени запори. Проблемът е там, че икономията от осигуровки отива при работодателя, а не при работника и последния пак е ощетен, смята той. Мнение от един форум

14

Пепи

преди 3 години

Не ми отговори на най важния въпрос - на колко осигуряват работниците.Отговори на въпроса.Защото всички шофьори са на минимална заплата и другото са пари под масата.

13

Анонимен

преди 3 години

Пепи, международните шофьори получават около 2300 евро, минимална заплата + командировъчни. Прибави и плащането, когато са в България. На работодателя един шофьор струва около 2600 евро на месец. Дискордия плаща на тези, които са по 5 месеца и повече в камиона 2500 евро!!! Знам, какво говоря за разлика от теб.