36

Люлин 1

преди 3 години

фъндъкова пак се провали. Но пък много краде. Да ги видим с подпочвените води и набедените за "инженери". Посетете станция Мария Луиза и вижте варовика по стените. Тази е трудоустроена като кмет, само за да изпълнява поръчки. Ще се моли да лежи в затвора.

35

Иво

преди 3 години

Само лъжи и реклама, вече трета година пускате този лъч, стана ви хранилка!

34

Анонимен

преди 3 години

Това, "в момента, в който отворим метрото от третия метродиаметър, някои от тях ще продадат колите си"ми звучи като едно време пропагандата как хората с радост са влизали в ТКЗС-тата и са се отказвали от собствеността си.А пък с пандемията да замениш колата с градски транспорт - забрави.

33

Анонимен

преди 3 години

От както се разболя София от пешеходни зони и колоездачи, стана провинция

32

абе,

преди 3 години

докато не започне Фандъкова да ходи на работа с метро, разбира се, задължително с маска вътре, да не ми го хвали колко е хубаво. Защо троши държавни пари за собствен кеф, нали с метрото било по-бързо... За общинарите трябва да е задължително да ползват услугите, които предлагат в града. Само така ще знаят и за недостатъците им и ще ги подобряват.

31

Анонимен

преди 3 години

Накрая зоните ще се стигнат границите на града и ще обезсмислят зоните :D

30

Анонимен

преди 3 години

Всичко в София. България да мре! Кучетата я яли!!!

29

Анонимен

преди 3 години

До Търпелив"Ами пречеше наложената карантина досега."Трябваше да е пуснато преди година, тогава нямаше ни карантини, ни вируси...

28

Анонимен

преди 3 години

Дори хората в Тутракан и Долно Драглище ще продадат колите си като пуснат третия лъч.

27

House M.D.

преди 3 години

В заглавието пише, че разширяването на зоните е факт, а в статията - че е проект, който тепърва се обсъжда. Кое е вярното твърдение?

26

1945

преди 3 години

Аз чакам Петия Лъч

25

Анонимен

преди 3 години

И какво като го отворят, то изгледи да се ходи на работа скоро няма, а с кола е по-безопасно и удобно.

24

Търпелив

преди 3 години

До: номер 20 (Чакащ)Ами пречеше наложената карантина досега.Фирмата SIEMENS, както и други фирми е германска, която използва специалисти от Германия (тоест германци) - обяснявам подробно за бавно стоплящите.За изпитанията в България трябва да се командироват германски специалисти.А като дойдат - 14 дневна карантина!Е, кой ще им плаща да лежат в хотел 2 седмици германците???

23

кк

преди 3 години

Важното е, че никъде в статията не се споменава какво представлява "третия лъч" на метрото. Къде отива, къде спира, през къде минава... бе не се знае. Важното е да има 5 страници за третия лъч.

22

Анонимен

преди 3 години

До perri. Точно така,ще ни говорят мазнодо като дишаме.Статията е за дрането,което предстои и всички сме многосъгласни и даже даваме зор,а общинатанещо дърпа назад.Да стачкуваме, защоне са въвели повсеместно зони.Да имашарения.Да въведат и екстремна жълтазона.Пет минути,пет лева.Какво толкоз.

21

Fallschirmspringer

преди 3 години

"""Третият лъч на метрото тръгва през август, разширяват "зоните" в София"""Да де ,ама коя година,че вече имахме обещание ,че миналата година ,през месец август трябваше да е открито.След това последва една поредица от месеци нарочени за откриване на метрото

20

Анонимен

преди 3 години

Ами не е натоварено като преди метрото- хората са без работа и си стоят вкъщи

19

Анонимен

преди 3 години

Метрото е фалшиво, стрoила го е фирма SIMENS, а не истинската фирма SIEMENS

18

Чакащ

преди 3 години

Каква ли е била причината да не могат да правят нужните тестове по време на извънредното положение, при условие, че третият лъч винаги е бил затворен и няма досег до външния свят? Не е имало струпване на хора по тази линия. Един водач на влакче то. От работното място до вкъщи и обратно. Вече се питам коя година ще го пуснат.

17

perry

преди 3 години

На коментаторите - специалисти по всичко дали им направи впематление този текст - "Към момента се коментира разширяване на синята и зелена зона, но не и повишаване на цената й с оглед и на ситуацията. Опитваме се да облекчим живущите в тези райони, където има нужда от създаването и разширяването на двете зони." Метрото А?